کتاب فقط پنج دقیقه دیگه…

Five More Minutes
کد کتاب : 106217
مترجم :
شابک : 978-6223360213
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب فقط پنج دقیقه دیگه… اثر مارتا آلتس

در کتاب "پنج دقیقه دیگه…"، یک کودک به پدرش که در حال گرسنگی است، توصیه‌های حکیمانه‌ای ارائه می‌دهد درباره مفهوم واقعی "زمان" و چگونگی بهره‌برداری بهینه از این منبع ارزشمند. این کتاب توسط مارتا آلتس، نویسنده و تصویرگر مشهور، با دقت و شوق بالایی نوشته شده و با تصاویر دقیقی از زندگی خانوادگی آن کودک و پدرش ترکیب شده است.

مارتا آلتس، علاقه زیادی به داستان‌گویی و تصویرسازی دارد. او به دلیل علاقه به تصویرسازی، تصمیم به تحصیل در رشته طراحی گرافیک در بارسلونا گرفت و به موفقیت‌های زیادی در این زمینه دست یافت. اما علاقه او به داستان‌گویی و تصویرسازی کتاب‌های کودکان باعث شد که به بریتانیا برود و در مدرسه هنر کمبریج در رشته تصویرسازی کتاب کودکان تحصیل کند. از آن زمان تا کنون، آثار او به 13 زبان مختلف ترجمه شده و منتشر شده‌اند.

اگر به دنیای تصویرسازی دقیق و داستان‌های مشوق برای کودکان و خانواده‌ها علاقه دارید، این کتاب انتخاب عالیی برای شما خواهد بود.

کتاب فقط پنج دقیقه دیگه…

مارتا آلتس
مارتا آلتس متولد سال 1982 ، نویسنده برنده جایزه اسپانیایی است. او عاشق داستان گفتن است و عشق به تصویرگری باعث شد او مدرک طراحی گرافیک در بارسلونا را دریافت کند.