کتاب غیرمعمولی ها

Outliers
داستان موفقیت
کد کتاب : 106491
مترجم :
شابک : 978-6007033487
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب غیرمعمولی ها اثر مالکوم گلدول

کتاب "غیر معمولی‌ها" توسط ملکم گلدول نوشته شده است و به بررسی مواردی از زندگی افرادی می‌پردازد که موفقیت‌هایشان از حدود تجارب عادی خارج است. این کتاب تلاش دارد تا با بررسی افراد غیر معمول، مشخصات مشترکی که آن‌ها با بیتل‌ها، بیل‌گیتس‌ و ستاره‌های ورزشی به اشتراک دارند را بیابد.

نویسنده در این کتاب تلاش می‌کند تا به مفاهیم مختلفی نظیر نسل، خانواده، فرهنگ و طبقه اجتماعی واکاوی کند. او به بررسی مشخصه‌های زندگی این افراد با موفقیت‌های غیر عادی در قالب یک منطق جالب پرداخته و به نحوی مختصر ولی تأثیرگذار، شیوه‌ی فهم ما از جهان را تغییر داده است. به عنوان مثال، در کتاب "نقطه واگشت"، نویسنده قدرت تفکر بدون تفکر را بررسی کرده و شیوه‌ی اندیشیدن ما درباره تفکر را تغییر داده است. در کتاب "غیر معمولی‌ها" نیز، مفهوم موقعیت و چگونگی فهم ما از آن را دگرگون می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد که دیدگاه‌های جدید و جالبتری را نسبت به موفقیت و زندگی غیر معمول ادراک کنیم.

کتاب غیرمعمولی ها

مالکوم گلدول
مالکوم تیموتی گلدول، زاده ی 3 سپتامبر 1963، روزنامه نگار، نویسنده و سخنران کانادایی است که در همپشایر انگلیس به دنیا آمده است.زمانی که او شش ساله بود، خانواده اش به اونتاریوی کانادا مهاجرت کردند. گلدول در دبیرستان در مسابقات دو شرکت می کرد و در چهارده سالگی برنده ی دوی 1500متر شد.او در سال 1984 در رشته ی تاریخ از دانشگاه تورنتو فارغ التحصیل شد. وی در سال 1987 به بخش های اقتصادی و علمی روزنامه ی واشنگتن پست پیوست تا سال 1996 در آن جا مشغول بود. مالکوم گلدول از سال 1996 عضو تحریریه ی روزنامه ی ...