کتاب زندگی برازنده من

What Story Are You Living?
کد کتاب : 1065
مترجم :
شابک : 978-6-009120-50-5
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 206
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 23
زودترین زمان ارسال : ---

جزو فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

جزو پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

معرفی کتاب زندگی برازنده من اثر هیو کی مار

کتاب زندگی برازنده من، اثری نوشته ی کارول. اس پیرسون و هیو کی. مار است که اولین بار در سال 2006 انتشار یافت. تأثیر عمیق و ماندگار روانپزشک سوییسی، کارل یونگ، هم ادبیات را دربر می گیرد و هم علم را. تفاسیر او از کهن الگوها، پرده از الگوهایی ناخودآگاه و ژرف برمی دارند که ما بر طبق آن ها، اتفاقات روزمره ی زندگی مان را دریافت، سازمان دهی و تفسیر می کنیم. با مطالعه ی این کتاب می توانید به دانشی وسیع از این الگوهای ذهنی برسید و با آگاهی، آن ها را تحت کنترل خود درآورید. مخاطبین کتاب زندگی برازنده من، نقاط قوت، چالش ها، فرصت های رشد و راهکارهای نوین خودپروری را خواهند آموخت. این اثر به شما کمک می کند توانایی های تحقق نیافته و قدرت های پنهانتان را بیدار کنید تا روابط شخصی و تجاری خود را بهبود بخشید، با راه تازه ای در برنامه ریزی ها آشنا شوید و الگوهای بی فایده در زندگی تان را با تسلط و آگاهی کامل تغییر دهید.

کتاب زندگی برازنده من

نکوداشت های کتاب زندگی برازنده من
It helps you to have a fuller, more satisfying journey.
این کتاب به شما کمک می کند سفر سرشارتر و رضایت بخش تری داشته باشید.
Goodreads

An interesting and very different exploration of our selves and our lives.
کاوشی جذاب و متفاوت در خویشتن و زندگی هایمان.
Psych Central

Eminently usable.
فوق العاده کاربردی.
Michael Conforti, Jungian Analyst

قسمت هایی از کتاب زندگی برازنده من (لذت متن)
هدف اصلی ما ایجاد نوعی آگاهی و بیداری درونی است تا خواننده ی کتاب بتواند با استفاده از این اطلاعات مهم درونی، راه شادکامی و موفقیت زندگی خود را ببیند و دنبال کند. بدون این آگاهی، انسان هویت، ارزش های باطنی و راه شادکامی و رضایت زندگی خود را نمی شناسد و در نوعی بی اطلاعی درونی به سر می برد. هدف دوم ما این است که به مردم وسیله ای بدهیم که با استفاده از آن بتوانند از خود بپرسند: آیا این همان داستانی است که من (ما) واقعا می خواهم زندگی کنم؟ اگر پاسخ این سوال مثبت باشد شما را در ادامه ی این راه و داستان، در یکی از صور مثبت آن تشویق می کنیم. اما اگر پاسختان منفی است، امیدواریم داستان خود را طوری تغییر دهید که هر چه بیشتر اسباب رضایت خاطر شما و اشخاصی که زندگی آن ها را لمس می کنید، فراهم شود.

انسان، موجودی داستان سرا است. اگر در رستوران ها، مجالس و سایر اماکن به حرف های مردم گوش دهید، به زودی در می یابید که صحبت های آن ها اغلب به شکل داستان مطرح می شود. ما با تعریف کردن این حکایت ها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم. آشنایی با داستان های زندگیمان باعث می شود خودمان را بهتر بشناسیم.

می توان گفت به تعداد انسان های دنیا داستان زندگی وجود دارد، اما الگوهایی که این داستان ها از آن ها سرچشمه می گیرند، انگشت شمارند.