کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس ‎Grammar in use

Grammar in Use
مرجع کامل خودآموز و تمرین زبان انگلیسی
کد کتاب : 107282
مترجم :
شابک : 978-9646127517
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 696
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس ‎Grammar in use اثر ریموند مورفی

کتاب «گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس ‎Grammar in use » یک کتاب مرجع و تمرین خودآموز برای دانش آموزان متوسط تا پیشرفته زبان انگلیسی است. این کتاب توسط ریموند مورفی نوشته شده و توسط انتشارات دانشگاه کمبریج منتشر شده است. این کتاب توسط دانشجویان زبان انگلیسی، به ویژه آنهایی که از کشورهای غیر انگلیسی زبان هستند، به عنوان کتاب عملی و مرجع مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه عنوان کتاب به عنوان مرجع خودآموزی بود، ناشر بیان می کند که این کتاب برای کارهای تقویتی در کلاس نیز مناسب است.
کتاب به واحدهایی تقسیم شده است، هر واحد (معمولا دارای دو صفحه روبه‌رو است) خود درس در صفحه سمت چپ است، در حالی که صفحه سمت راست شامل تمرین‌هایی در آن درس است. واحدهای کتاب با توجه به سادگی درس ترتیب داده شده است یا از مباحث اولیه شروع می شود و به مباحث پیشرفته تر می رسد.

نویسنده به خوانندگان توصیه می کند که ورق بزنند و هر موضوعی را که احساس می کنند نیاز به بهبود دارند پیدا کنند. یک راهنمای مطالعه در انتهای کتاب قرار داده شده است که شامل تمرین هایی است که پس از حل شدن نشان می دهد که دانش آموز در چه موضوعاتی نیاز به بهبود دارد و شماره واحدهایی را که دانش آموز باید مطالعه کند را پیشنهاد می کند. و بنابراین خواننده می تواند بفهمد که کدام واحدها را مطالعه کند و کدام را حذف کند.

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس ‎Grammar in use

ریموند مورفی
عناوین افسانه ای ریموند مورفی در سراسر جهان شناخته شده و محبوب هستند و به معنای واقعی کلمه میلیون ها دانش آموز ابزار لازم را برای مقابله مستقیم با دستور زبان انگلیسی در اختیار آنها قرار داده اند. ریموند به مدت 17 سال در آلمان و انگلیس، انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی تدریس می کرد، اما از سال 1988 نویسنده تمام وقت مواد ELT است.
دسته بندی های کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس ‎Grammar in use