کتاب تصاویر پنهان

Hidden Pictures
کد کتاب : 107341
مترجم :
شابک : 978-6229251867
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 434
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

برنده ی جایزه بهترین کتاب وحشت گودریدز 2022

معرفی کتاب تصاویر پنهان اثر جیسون ریکولاک

مالوری کوئین که به تازگی دوره‌ی توانبخشی را به پایان رسانده است در حومه‌ی شهر اسپرینگ بروک نیوجرسی به عنوان پرستار بچه‌ی خانواده‌ی مکسول مشعوب له کار می‌شود. او باید از پسر پنج ساله‌ی آن‌ها، تدی، مراقبت کند. مالوری که عاشق شغل جدیدش شده است در کلبه‌ی کنار استخر خانه‌ی مکسول ها ساکن می‌شود و اوقات خوشی را با تدی می‌گذراند. تدی علاقه‌ی فراوانی به نقاشی دارد و همیشه دفتر طراحی و مدادهایش همراهش هستند. نقاشی های او طرح هایی ساده و معمولی‌اند: درخت، خرگوش، بالن.

تااینکه یک روز او چیز متفاوتی نقاشی می‌کند. مردی در جنگل که جسد بی جان زنی را روی زمین می کشد.

کتاب تصاویر پنهان

جیسون ریکولاک
جیسون رکولاک نویسندهی آمریکایی است، اولین رمان او «قلعه غیرممکن» به 12 زبان ترجمه شد و نامزد نهایی جایزه ادگار شد.او با همسر، فرزندان و حیوانات خانگی بسیار در غرب فیلادلفیا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب تصاویر پنهان
A one-of-a-kind thriller... you won't put it down. I loved it.
عاشق این کتابم. داستانی رازآلود با نیروی محرکه ی قوی که نمی توانید آن را زمین بگذارید.
استفن کینگ

قسمت هایی از کتاب تصاویر پنهان (لذت متن)
لبه ی تختم می نشینم و همه ی کاغذ ها را با هم برمی گردانم. شیه آن سه نقاشی هستند که تد مکسول آن ها ریز ریز کرد. همان سه نقاشی ای که او با اطمینان گفت دیگر هرگز چشمم بهشان نخواهد افتاد. فقط این ها با دستی متفاوت کشیده شده اند. این نقاشی ها تیره تر و با جزئیات بیشتری هستند. در این ها مداد و زغال زیادی به کار رفته و کاغذشان کج و معوج و چروکیده شده است. مردی در حال کندن یک گور. زنی که میان جنگل روی زمین کشیده می شود و یک نفر که دارد از قعر گودالی عمیق بالا را نگاه میکند.