کتاب کتاب بازیگری روان تنی

Psychophysical Acting
رویکردی بینافرهنگی پس از استانیسلاوسکی
کد کتاب : 107372
مترجم :
شابک : 978-6003678491
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 526
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بازیگری روان تنی اثر فیلیپ ب زاریلی

«بازیگری روان تنی» خطاب مستقیم و حیاتی به خواسته‌های تئاتر معاصر از بازیگر امروزی است. فیلیپ زاریلی با تکیه بر بیش از سی سال تجربه بین فرهنگی، قصد دارد بازیگران را با ابزارهای عملی و مفهومی تجهیز کند تا با آن به کار خود نزدیک شوند. حوزه های تمرکز عبارتند از:

مروری تاریخی بر رویکرد روان‌تنی به بازیگری از استانیسلاوسکی تا امروز

نقش یک «انرژی» اجرا، که برای طیف وسیعی از نمایشنامه نویسان اعمال می شود: ساموئل بکت، مارتین کریمپ، سارا کین، کیت اوریلی و اوتا شوگو

یک سیستم تمرینی از طریق یوگا و هنرهای رزمی آسیایی که آگاهی حسی، انرژی پویا را افزایش می دهد و در آن بدن و ذهن یکی می شوند.

کاربرد عملی اصول آموزشی در تمرینات بداهه پردازی

کتاب کتاب بازیگری روان تنی

فیلیپ ب زاریلی
فیلیپ ب. زاریلی از سال 1980 مدیر برنامه تئاتر آسیایی / تجربی در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون بوده است. وی همچنین استاد گروه تئاتر و نمایش است.فیلیپ زاریلی در سطح بین المللی به دلیل آموزش بازیگران در روند روانی از طریق هنرهای رزمی / مراقبه آسیایی و به عنوان کارگردان / مجری شناخته شده است. او یک استودیوی خصوصی (Tyn-y-parc CVN Kalari / Studio) در ولز را اداره می کند و کارگاه های آموزشی را در سراسر جهان - از جمله کارگاه های آموزشی یا اقامتگاه های طولانی مدت در بسیاری از موسسات از جمله موسسه Grotowski...
قسمت هایی از کتاب بازیگری روان تنی (لذت متن)
من خیلی راحت و سریع متوجه این واقعیت شدم که آهنگ ها و لحن های موسیقایی در کاری که انجام می دهیم وجود دارد. شما مجبور نیستید که بازی-کنش کنید؛ ولی باید آن را از درون پیدا کنید. بکت همیشه می گفت:«لحن، لحن، لحن، ما باید لحن درست را بیان کنیم».