کتاب تو خوبی

To Khoobi
کد کتاب : 107864
شابک : 978-9643285487
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1389
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تو خوبی اثر خاطره حجازی

میگویند هر هزار سال یک بار ستاره بخت و اقبال بر سر یک قوم یا ملت و کشور می نشیند. این که ستاره چه کسی و چه چیزی را انتخاب کند، بستگی دارد به هرآنچه آن قوم یا ملت میکند.
خاطره حجازی در این رمان، این قول را دستمایه قرار داده و با قالبی تخیلی به آن پرداخته است. ماجرا از کنار یک برکه آغاز می شود. تنها دختر یک خانواده روستایی با موجودی نیمه انسان و نیمه ماهی یکی می شود. اما راز آنها برملا می شود. دختر که نمیداند در ابتدای یک تغییر سرنوشت ایستاده است، با غلامحسین، مردی که او را دوست می دارد، همراه می شود. از این سه نفر، غلامحسین و آدم آبی و دختر، فرزندانی به دنیا می آیند که در طول داستان گاه به جدال و گاه به یقین، وظیفه خطیر خود را برای صدا کردن ستاره بخت درمی یابند. این در حالی است که نیروی شر نیز تلاش دارد ستاره را از وطن آنها دور کند و ... آیا آنها قادر خواهند بود این ستاره را بر فراز ایران صداکنند؟
این که خیر موفق خواهد شد یا شر، یکی دیگر از دغدغه های این رمان است. بعضی میگویند خیر پیروز می شود و بعضی میگویند شر به موفقیت خواهد رسید. شما چه می گویید؟ آیا خیر منحرف خواهد شد و شر به مقصود خواهد رسید؟ زیاد از قضاوتی که کرده اید مطمئن نباشید. با داستان همراه شوید تا در فضایی تازه با خودتان که شخصیت های داستان هستید روبه رو شوید.

کتاب تو خوبی