کتاب تغییرات کوچک تفاوت های بزرگ

Little Things Make a Big Difference
کد کتاب : 107869
مترجم :
شابک : ‫‬‭978-9643287849
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 177
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تغییرات کوچک تفاوت های بزرگ اثر لورین سیدنی

لورین سیدنی، گوینده خبر شبکه سی ان ان، در لابه لای صفحات کتابی که در دست دارید، پیشنهادهای بسیار سودمندی برایتان دارد که در عین سادگی و پرمعنا بودن، تأثیراتی ماندگار در زندگی خود و اطرافیانتان بر جای می گذارد.
انجام دادن برخی از کارهای اعجاب انگیزی که لورین پیشنهاد می کند، سبب می شود دنیا جای بانشاط تری برای زندگی باشد: کارهایی نظیر قرار دادن شکلات مورد علاقه فرزند دبستانی تان در ظرف ناهارش، فرستادن یک قابلمه سوپ برای خواهر سرماخورده تان، و جاسازی دستمالی آغشته به عطر خودتان در میان بار و بنه همسرتان که عازم سفری کاری است و امثال آن.
به ما این طور یاد داده اند که اتفاق های کوچک را دست کم بگیریم. اکنون بگذارید برخی از این تغییرات کوچک، در زندگی کسانی که برایتان مهم اند از -جمله برای خودتان – تفاوت های بزرگ ایجاد کنند.

کتاب تغییرات کوچک تفاوت های بزرگ

لورین سیدنی
لورین سیدنی که یک روزنامه‌نگار برنده جوایز است، تنها برنامه زنده، روزانه و سرگرمی تلویزیونی در سراسر جهان را در دهه گذشته در CNN گویندگی کرده است. با تمرکز بر دنیای پر ستاره فیلم، تلویزیون، موسیقی و فرهنگ پاپ، او همچنین یک سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب سبک زندگی است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است