کتاب وقتی ناامید می شوم

When I'm Feeling Disappointed
(خرگوش کوچولو19)
کد کتاب : 107870
تصویرگر :
مترجم :
شابک : 978-9642226504
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب وقتی ناامید می شوم اثر تریسی مورونی

مجموعه ی خرگوش کوچولو با هدف آشنایی کودک با مثبت اندیشی در موقعیت های مختلف طراحی شده است. این اثر به بچه ها کمک می کند تا حس های خودشان را بهتر بشناسند، بهتر عمل کنند و بر زندگی شان تسلط بیشتری داشته باشند. از طریق مجموعه حاضر والدین به کودکانشان می آموزند چگونه درباره ی موقعیت های روزمره شان مثبت بیندیشند.
شخصیت بامزه و دوست داشتنی کتاب خرگوش کوچولویی است که به احساس ناامیدی دچار شده است. او می داند زمانی که ناامید است، حس بدی دارد و ناراحت و عصبانی می شود. اما خرگوش کوچولو کم کم یاد می گیرد چطور می تواند کارهایی انجام دهد که حس خوبی درباره ی خود داشته باشد. کودک با مطالعه ی کتاب می آموزد که چگونه احساس ناامیدی اش را مدیریت کند، احساساتش را بیرون بریزد و صادقانه از احساس ناامیدی اش حرف بزند، این کار باعث می شود کودک انعطاف پذیرتر شود.

کتاب وقتی ناامید می شوم

تریسی مورونی
ترسی مورنی نویسنده ، تصویرگر ، طراح و خالق مشهور بین المللی است. بیش از ده میلیون نسخه از کتاب های او در سراسر جهان فروخته شده و به بیش از بیست و دو زبان در بیست و نه کشور ترجمه شده است.پرفروش ترین سریال The Feelings و سریال فوق العاده موفق The Things I Love با شور و شوق فوق العاده ای روبرو شده است.