کتاب تناسب طلایی

The Golden Ratio
زیبایی الهی ریاضیات
کد کتاب : 107975
مترجم : مجتبی قنبری
شابک : 978-9648578997‬‬‬‬‬‮
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 231
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت
نوع چاپ : دیجیتال - POD

معرفی کتاب تناسب طلایی اثر گری ب میسنر

آشنایی « تناسب طلایی» نوشته « گری ب میسنر» توسط انتشارات لوح فکر منتشر شده است.
از اهرام جیزه گرفته تا شبه بلورها تا نسبت های صورت انسان، نسبت طلایی ظرفیت بی نهایتی برای ایجاد اشکال با ویژگی های بدیع دارد. این کتاب با مجموعه ای از تحقیقات و اطلاعات شایسته یک کتاب درسی، همراه با بیش از 200 تصویر رنگی زیبا که شما را دعوت می کند تا نگاهی جدید به این موضوع بی انتها بیندازید.

نویسنده گری مایسنر نتایج تحقیقات و همکاری بیست ساله خود را با هزاران نفر در سراسر جهان در ده ها حرفه و طبقه اجتماعی به اشتراک می گذارد. شواهد، شکاف‌های درک مربوط به بسیاری از ادعاهای ظاهری و کاربردهای نسبت طلایی را می‌بندد و یافته‌های جدیدی را ارائه می‌کند تا دانش ما را بیشتر ببرد.

هر کسی که هستید، و هر آنچه که ممکن است در مورد این موضوع بدانید، چیزی جدید، جالب و آموزنده ای در این کتاب خواهید یافت و ممکن است برای دیدن، اعمال و به اشتراک گذاری این تعداد بی نظیر از ریاضیات و علوم به روش های جدید به چالش کشیده شوید. .

کتاب تناسب طلایی

گری ب میسنر
گری بی مایزنر خالق www.goldennumber.net، یک وب سایت محبوب است که به ریاضیات، رواج، و برنامه های کاربردی طراحی نسبت طلایی اختصاص دارد. در سال 2004، او توسعه نرم افزار طراحی و تحلیل نسبت طلایی PhiMatrix خود را رهبری کرد که توسط هزاران هنرمند، معمار، طراح و عکاس در بیش از هفتاد کشور جهان و همچنین در برنامه های کاربردی تجزیه و تحلیل پزشکی آرایشی و بازار بورس استفاده می شود. پس از کسب مدرک حسابداری و MBA از دو مدرسه برتر بازرگانی، او بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در سمت‌های CFO/CIO با واحده...
دسته بندی های کتاب تناسب طلایی