کتاب قدرت نامحدود

Unlimited Power
کد کتاب : 64163
مترجم :
شابک : 978-6009879793
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 479
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قدرت نامحدود
Unlimited Power
کد کتاب : 10809
مترجم :
شابک : 9786009108411
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قدرت نامحدود اثر آنتونی رابینز

کتاب قدرت نامحدود، اثری نوشته ی آنتونی رابینز است که اولین بار در سال 1986 به انتشار رسید. اگر تا به حال آرزوی داشتن یک زندگی بهتر را در سر داشته اید، این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید به ویژگی های خارق العاده ی زندگی مورد نظرتان دست یابید و چگونه بر زندگی شخصی و حرفه ای خود مسلط شوید. آنتونی رابینز به میلیون ها انسان این نکته را ثابت کرده که از طریق تحت کنترل درآوردن قدرت ذهن، می توانیم به هر چیزی که می خواهیم انجام دهیم، داشته باشیم و یا به وجود آوریم، دست پیدا کنیم. او تا به حال به سیاست مداران، ورزشکاران المپیک، ستاره های سینما، تاجران و حتی کودکان یاد داده که چگونه باید در مسیر موفقیت گام برداشت. رابینز در کتاب قدرت نامحدود، از علم «موفقیت های شخصی» پرده برمی دارد.

کتاب قدرت نامحدود


ویژگی های کتاب قدرت نامحدود

آنتونی رابینز از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...
نکوداشت های کتاب قدرت نامحدود
A revolutionary book for the mind.
کتابی تحول آفرین برای ذهن.
Barnes & Noble

A comprehensive and intelligent success achievement program.
برنامه ای جامع و هوشمندانه برای دستیابی به موفقیت.
Publishers Weekly Publishers Weekly

It will show you, step by step, how to perform at your peak while gaining emotional and financial freedom.
این اثر به صورت گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه در اوج توانایی های خود عمل کنید و همزمان، آزادی عاطفی و مالی را به دست آورید.
Book Depository

قسمت هایی از کتاب قدرت نامحدود (لذت متن)
در زندگی هر زن و مردی زمانی می رسد که مورد آزمایش نهایی قرار خواهند گرفت. زمانی که تمام استعدادها و توان ما تحت آزمایش قرار می گیرد. زمانی که زندگی عادلانه رفتار نمی کند. زمانی که ایمان، ارزش ها، صبر، تحمل و توان پایداری و استقامتمان همه تحت فشار شرایطی محدود قرار می گیرند. بعضی از مردم از این فرصت ها برای بهتر بودن استفاده می کنند. اما دیگران اجازه می دهند اینگونه تجارب آن ها را شکست دهد. آیا تاکنون از خود پرسیده اید که چه چیز منجر به ایجاد این تمایز بین عکس العمل های انسان ها در مقابل آزمون های زندگی می شود؟

برای اینکه حقیقتا تغییر کنید، رشد کنید و به موفقیت برسید، باید عملا از قوانین خود و دیگران آگاه باشیم، و اینکه واقعا در نگاه ما موفقیت و شکست چیست و چطور آن ها را قضاوت می کنیم. این قدرت آخرین و مهم ترین عنصر موفقیت است که «ارزش» نام دارد. ارزش چیست؟ به زبان ساده، آن ها باورهای منحصر به فرد، شخصی و اختصاصی شما هستند که می گویند در مورد چیزی چه احساسی دارید و چقدر این احساسات مهم هستند. ارزش های شما، سیستم باورهای شما درمورد درست، غلط، خوب و بد هستند.

ارزش های ما احساساتی هستند که ما اساسا برای حرکت به آن ها نیاز داریم. در واقع احساس تناسب، یا تمامیت و یگانگی فردی، از این حس نشأت می گیرند که ما در حال ساختن ارزش های خود به وسیله ی رفتارمان هستیم. علاوه بر این ارزش ها شامل چیزهایی که از آن دوری می کنید هم می شوند. همچنین شامل برخوردهای شما در هر تجربه از زندگی هم می شوند. ارزش ها مثل مرحله ی اجرای حکم در دادگاه ذهن انسان هستند- آن ها کلید اصلی برای آزادی قدرت درون هستند.