کتاب راهبردهای فراگیری برای یادگیری در تربیت بدنی

Universal Design for Learning in Physical Education
کد کتاب : 108287
مترجم :
شابک : 978-6003556959
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 213
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب راهبردهای فراگیری برای یادگیری در تربیت بدنی اثر لورن جی. لیبرمن

راهبرد همه گیری آموزش است. تلاش انسانی در مسیر تحقق عدالت آموزشی برای همه انسان‌ها فارغ از نژاد، رنگ، فرهنگ، زبان و در اینجا به طور خاص فارغ از سطح توانایی جسمی، ذهنی و شناختی فراگیران.
فراهم کردن زمینه های مشارکت همگان در برنامه های تربیت بدنی از طریق: تعدیل قوانین و روش‌ها،حذف موانع فیزیکی، اجتماعی و عاطفی و …دریک کلام،سازگاری شرایط با توانایی شرکت کنندگان. ایجاد فرصت های مناسب برای کسب تجارب شیرین حرکتی در حیطه فعالیت بدنی و ورزش.
کتاب حاضر در راستای تحقق اهداف( تربیت بدنی سازگارانه) Adapted physical education در ایران عزیز است. خرسندم که پس از سال‌ها تلاش و پایمردی، این گرایش کاربردی و با سابقه طولانی جهانی، ابتدا در دانشگاه گیلان و سپس در برخی دانشگاه‌های دیگر کشور تاسیس شده است. این گرایش و اینگونه فعالیت های انتشاراتی می تواند پشتوانه علمی برای معلمان صبور و شریف (تربیت بدنی استثنایی) و مربیان به واقع قهرمان ، حیطه ورزش افراد کم توان باشد.توانشان بیش و رنجشان کم باد.

کتاب راهبردهای فراگیری برای یادگیری در تربیت بدنی

لورن جی. لیبرمن
لورن جی. لیبرمن، استاد برجسته خدمات در دانشگاه ایالتی نیویورک در براکپورت است. کتاب‌های متعدد او شامل طراحی جهانی برای یادگیری در تربیت بدنی (تألیف مشترک میشل گرنیر، علی برایان، و کاترینا آرنت) و استراتژی‌هایی برای گنجاندن: تربیت بدنی برای همه (تألیف کتی هیوستون ویلسون) است.
دسته بندی های کتاب راهبردهای فراگیری برای یادگیری در تربیت بدنی