کتاب تقویت حافظه

Improving your memory for dummies
کد کتاب : 10837
مترجم :
شابک : 9786007022238
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 69
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تقویت حافظه اثر جان بی آردن

نکات و تکنیک های عملی به خاطر سپردن یک لحظه کمک می کند

حافظه خود را با تمریناتی که به شما کمک می کند در خانه، محل کار، هر کجا!

فرقی نمی‌کند برای امتحان آماده شوید، در به خاطر سپردن نام‌ها مشکل دارید، یا فقط می‌خواهید قدرت کلی حافظه خود را تقویت کنید، این راهنمای ساده ترفندهای هوشمندانه‌ای را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند آنچه را که می‌خواهید به خاطر بسپارید را به خاطر بسپارید. شما متوجه خواهید شد که حافظه شما چگونه کار می کند و چگونه آن را در انواع موقعیت ها تقویت کنید.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب تقویت حافظه دامیز به شما کمک می کند حافظه خود را بیشتر از قبل به کار بگیرد و آن را تقویت کنید. ظرفیتش را افزایش دهید و با شیوه‌های هوشمندانه‌ای که کتاب به شما می‌آموزد. چیزهایی را که فار می‌گیرید به آسانی از خاطر نبرید.

کتاب تقویت حافظه

جان بی  آردن
دكتر جان آردن نویسنده 15 کتاب ABPP است و بیش از 40 سال تجربه در ارائه خدمات روانشناختی و هدایت برنامه های بهداشت روان دارد. او بین سالهای 1999 تا 2016 به عنوان مدیر آموزش مراکز درمانی Kaiser Permanente ، منطقه کالیفرنیای شمالی خدمت کرده است. وی یکی از بزرگترین برنامه های آموزش بهداشت روان در ایالات متحده را تدوین کرده است. دكتر جان آردن در این طرح بیش از 150 کارورز و روانشناس فوق دکترا را در 24 مرکز پزشکی نظارت می کند. او پیش از این نیز به عنوان روانشناس اصلی در مرکز پزشکی کایزر پماننته در وا...