کتاب شجاعت رنج کشیدن

The Courage to Suffer
رویکرد مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر اگزیستانسیال
کد کتاب : 108768
مترجم :
شابک : 978-6227939217
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 189
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

شجاعت رنج بردن
The Courage to Suffer
کد کتاب : 120374
مترجم :
شابک : 978-6222541941
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شجاعت رنج کشیدن اثر داریل. ون تونگرن


رنج بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی است. برخی از رنج‌ها آنقدر عمیق، آن‌قدر نقض‌کننده یا آن‌قدر سخت هستند که اساسا مردم را تغییر می‌دهند. بسیاری از رویکردهای درمانی موجود، از یک مدل پزشکی، رنج را به عنوان یک بیماری روانی تلقی می کنند و به دنبال راه حل درمانی هستند. با این حال، چنین رویکردهایی اغلب در بررسی پرسش‌های عمیقی که رنج برمی‌انگیزد (مثلا موضوعات وجودی مرگ، انزوا، آزادی، هویت و بی‌معنای) و راه‌های گسترده‌ای که رنج بر تجربه زیسته هر فرد تأثیر می‌گذارد، ناکام می‌مانند.
داریل و سارا ون تونگرن در «شجاعت رنج کشیدن» چارچوب درمانی جدیدی را معرفی می‌کنند که به افراد کمک می‌کند در میان رنج و رنج با پرورش معنا شکوفا شوند.
مدل یکپارچه داریل و سارا با برگرفته از تحقیقات علمی، مثال‌های بالینی، روان‌شناسی وجودی و مثبت، و داستان‌های شخصی خود از دست دادن و اندوه، عمق غنی رویکردهای بالینی وجودی را با تمرکز رشد رویکردهای مبتنی بر نقاط قوت ترکیب می‌کند. تحقیقات و نمونه های مورد بالینی، آنها پنج "مرحله رنج" و نحوه کار با نگرانی های وجودی مشتری در هر مرحله را برای توسعه معنا شرح می دهند. آنها همچنین در مورد اینکه چگونه تحقیقات کنونی برای ساختن یک زندگی شکوفا پیشنهاد می کند، به ویژه برای کسانی که تحمل کرده اند، و در حال تحمل رنج هستند، بحث می کنند.
داریل و سارا نشان می‌دهند که چگونه کسانی که رنج می‌برند، در حالی که واقعیت دردشان را می‌پذیرند، هنوز هم می‌توانند با امید زندگی کنند.

کتاب شجاعت رنج کشیدن

داریل. ون تونگرن
داریل آر. ون تونگرن، Ph.D. دانشیار روانشناسی در کالج هوپ است. او به سوالات عمیق و ماندگار در مورد وضعیت انسان علاقه مند است. او به عنوان یک روانشناس اجتماعی، از تحقیقات تجربی برای بررسی معنا در زندگی، دین و هویت، و فضایل استفاده می کند.
نکوداشت های کتاب شجاعت رنج کشیدن
This volume is a treasure chest for individuals, clients, therapists, and anyone who fears addressing their pain and suffering.
این کتاب گنجینه ای برای افراد، مراجعان، درمانگران و هرکسی است که از پرداختن به درد و رنج خود می ترسد.
Frontiers in Psychology

This book is an absolute must read for therapists.
مطالعه این کتاب برای درمانگران ضروری است.
The Therapist’s Bookshelf

قسمت هایی از کتاب شجاعت رنج کشیدن (لذت متن)