کتاب پاکسازی تز قاتل

Clearing the killer thesis
کد کتاب : 109166
شابک : 978-6227342666
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 267
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب پاکسازی تز قاتل اثر ضحی کاظمی

در روزگاری که خشونت و تمام مصادیق آن از جامعه حذف شده است، مردم برای پاکسازی کدورت ها و تلطیف روان خود روزانه به «روانبانی» مراجعه می کنند و «تز» (تراشه زندگی) مصرف می کنند. به ظاهر جرم و جنایتی وجود ندارد و پلیس به شکل امروزی در جامعه حضور ندارد.

در چنین آرمان شهری جسد زن جوانی که به خون آغشته شده بود، در انظار عمومی کشف می‌شود بهرنگ، نیروی طح سیاه اداره‌محاپاک (محافظت و پاکسازی) که توان روانی بالایی دارد، مامور پیگیری این قتل می شود و در این راه از کتی، نیروی مخفی محاپاک، کمک می گیرد، این دو برای کشف حقیقت به روش های منسوخ پلیس قدیم روی می آورند و در این راه به لایه های زیرین جامعه که بر خلاف ضاهر آن عاری از خشونت نیست، پا می گذارند.

کتاب پاکسازی تز قاتل

ضحی کاظمی
ضحی کاظمی، کارشناس مهندسی مواد و کارشناس ارشد زبان و ادبیات انگلیسی است. در تهران متولد شده، ولی دوران راهنمایی و دبیرستانش را در لندن گذرانده و نزدیک ده سال که داستان می نویسد. بیشتر کتاب هایش برای بزرگسالان است، مثل اینجا کسی مرده؟ و سال درخت که به زبان انگلیسی هم ترجمه شده اند. آخرین رمان او کاج زدگی نام دارد که قرار است نشر چشمه آن را منتشر کند.رمان علمی -تخیلی سفیر شهر آدم نباتی ها اولین تجربه ی داستان نویسی او برای نوجوانان است که به عشق دختر کتاب دوستش آوین و نوجوانان دوست داشتنی کشورش...
قسمت هایی از کتاب پاکسازی تز قاتل (لذت متن)
عماد پیاده شد، در صندوق را باز کرد. تز خام توی صندوق داشت و سرنگ و داروی بی هوشی آی که قبل از رفتن به میدان راه اهن، از ناصرخسرو خریده بود. داروی بی هوشی را کشید داخل سرنگ و صندوق را بست. با سرعت در عقب تاکسی را باز کرد و قبل از اینکه رویا فرصت کند واکنشی نشان دهد سرنگ را محکم در ران او فرو کرد.