کتاب دختر مهتاب

Daughter Of The Moon Goddess
کد کتاب : 109180
مترجم :
شابک : ‏‫‭‭978-6229250730‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 536
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 32
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

دختر مهتاب
Daughter of the Moon Goddess
کد کتاب : 130417
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6227869637‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 463
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

دختر مهتاب
Daughter Of The Moon Goddess
کد کتاب : 135885
مترجم :
شابک : 978-6225986688
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دختر مهتاب اثر سو لین تن

شینگ‌ین در خانه‌اش در ماه زندگی آرامی را با مادرش می‌گذراند. او نمی‌داند که امپراتور افلاک، مادرش – الهه‌ی ماه – را به خاطر دزدیدن اکسیر جاودانگی زندانی کرده، اما وقتی به‌طور اتفاقی از جادویش استفاده می‌کند و وجودش فاش می‌شود، چاره‌ای ندارد جز این‌که خانه‌اش را ترک کند. شینگ‌ین، تنها و ترسیده راهی سرزمین ناشناخته و پر از راز و شگفتی‌ امپراتوری افلاک می‌شود. او با پنهان کردن هویت خود از فرصت استفاده می‌کند تا در کنار پسر امپراتور یاد بگیرد و در تیراندازی با کمان و جادو تسلط پیدا کند، و حتی هنگامی که شعله‌های عشق بین آن دو زبانه می‌کشد، از هدف اصلی خود که نجات مادرش است غافل نمی‌شود.
به این ترتیب شینگ‌ین برای نجات مادرش قدم در مسیری پرخطر می‌گذارد و با دشمنان سرسخت و هیولاهای افسانه‌ای در سراسر زمین و آسمان مقابله می‌کند. هنگامی که دست‌های پشت پرده فاش می‌شوند و جادویی ممنوعه همه را تهدید می‌کند، شینگ‌ین در دوراهی سختی قرار می‌گیرد؛ با امپراتور معامله کند و آنچه را می‌خواهد به دست آورد، یا دست به کاری بزند که ممکن است جهان را به خطر بیندازد.

کتاب «دختر مهتاب» جلد اول از مجموعه ی پادشاهای آسمان یک دوگانه‌ی عاشقانه و محسور کننده را آغاز می‌کند که اساطیر چین باستان را به ماجراجویی گسترده از سحر و جادو پیوند می‌زند.

کتاب دختر مهتاب


ویژگی های کتاب دختر مهتاب

نامزد بهترین کتاب فانتزی سال 2022 گودریدز

سو لین تن
سو لین تن نویسنده مالزیایی و خالق رمان دختر مهتاب و قلب جنگجوی خورشید است، یک فانتزی عاشقانه که از افسانه الهه ماه چینی الهام گرفته شده است.
قسمت هایی از کتاب دختر مهتاب (لذت متن)
احساس کردم حفره ای که در قلبم بود بیشتر باز شد. بی اختیار در آسمان شب چشم گرداندم و ماه را پیدا کردم و گذاشتم نور روشن و ملایمش بر صورتم بتابد و مرهم دردم شود. یاد مادرم افتادم و او را در ماه مجسم کردم، بعد چشم هایم را بستم و ناخن هایم را کف دستم فرو کردم. نه، اجازه نمی دادم سایه ی این عشق نافرجام بر سرم سنگینی کند؛ من بیشتر از این ها بودم. خانواده ای داشتم که به یادشان باشم و آرزوهایی که به آن ها برسم... و یک ماه نه سر هم بود که فردا باید به جنگش می رفتم.