کتاب یوگا و ام اس

Yoga and Multiple Sclerosis
کد کتاب : 109571
مترجم :
رویا الیاسی
شابک : 978-6007312292
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 454
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب یوگا و ام اس اثر مجموعه ی نویسندگان

یوگا برای افراد مبتلا به ام اس؟ کاملا! امروزه افرادی با طیف وسیعی از مشکلات پزشکی از یوگا با موفقیت استفاده می کنند. به دلیل تاکید بر آرامش، تنفس و حرکت عمدی، می تواند به ویژه برای افرادی که با یک بیماری عصبی مانند ام اس سر و کار دارند مفید باشد.

یوگا و ام اس، تالیف دکتر لورن مارتین فیشمن و اریک اسمال، معلم یوگا که اولین بار این تکنیک ها را به عنوان راهی برای مدیریت علائم بیماری ام اس خود پذیرفت، راهنمای جامعی برای به کارگیری اصول یوگا در مدیریت بیماری است. ام‌اس. بخش اول مقدمه ای ساده اما ملایم برای یوگا است - رویکردی درمانی به خود تمرین. بخش دوم عملکردی است. ژست های مختلف یوگا که در جهت یک هدف مشترک کار می کنند، مانند مبارزه با خستگی، کاهش اسپاستیسیتی، و افزایش دامنه حرکتی، گنجانده شده و نشان داده شده است. این راهنمای کاربر پسند

-نحوه عملکرد یوگا را شرح می دهد
-شامل عکس ها و توضیحات هر ژست
-اثرات، مزایا و موارد منع مصرف را توضیح می دهد
-حاوی ژست‌های آغازین است که به افراد ناآشنا یا دارای چالش فیزیکی کمک می‌کند تا به آرامی به یک وضعیت بدنی دست یابند.
یوگا و ام اس: سفری به سوی سلامتی و شفا یک کتاب راهنما و ابزار عالی برای افراد مبتلا به ام اس، افرادی که به تنهایی یوگا انجام می دهند و برای همه اعضای جامعه پزشکی و یوگا است. "

کتاب یوگا و ام اس

نکوداشت های کتاب یوگا و ام اس
It offers hope, inspiration, adaptive practices for all levels of mobility and ability, and reasons why yoga works for particular symptoms.
امید، الهام، تمرین های انطباقی برای تمام سطوح تحرک و توانایی، و دلایلی که چرا یوگا برای ام اس کار می کند، ارائه می کند.
International Journal of Yoga Therapy

For decades, yoga teachers all over the United States have acknowledged the work of Eric Small as the ultimate in helping them work with their own students with MS. No doubt they are now celebrating because Small and long-time yoga student and back expert Loren Fishman, MD, have produced the definitive book on the topic. Not only does this book offer insight into yoga practice and self-transformation for those living with MS, it also offers something even more important: hope.
برای چندین دهه، معلمان یوگا در سراسر ایالات متحده کار اریک اسمال را به عنوان بهترین کار در کمک به آنها در کار با دانش آموزان خود با ام اس تایید کرده اند. بدون شک آنها اکنون جشن می گیرند زیرا شاگرد یوگای کوچک و طولانی مدت و متخصص کمر، دکتر لورن فیشمن، کتاب قطعی در مورد این موضوع را تولید کرده است. این کتاب نه تنها بینشی در مورد تمرین یوگا و تغییر خود برای مبتلایان به ام اس ارائه می دهد، بلکه چیز مهمتری را نیز ارائه می دهد: امید.
(Judith "Lasater

قسمت هایی از کتاب یوگا و ام اس (لذت متن)