کتاب تروریست ها چه می خواهند؟

What Terrorists Want
کد کتاب : 109628
مترجم :
شابک : 978-6229776803
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تروریست ها چه می خواهند؟ اثر لوئیس ریچاردسون

با بهره گیری از سال ها تحقیق در زمینه تحول جنبش های تروریستی و استراتژی های ضد تروریستی در سرتاسر جهان، این کتاب به ماهیت تهدید تروریسم که امروزه با آن روبرو هستیم. می پردازد. همچنین ظرف و زمینه ظهور و خاستگاه تروریست ها و عناصری را که آنها را تحریک به جنگ می کند مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد. همچنین این کتاب تجارب دمکراسی های دنیا در مقابله با تروریسم را مورد بررسی قرار می دهد.

کتاب تروریست ها چه می خواهند؟

لوئیس ریچاردسون
Dame Louise Mary Richardson DBE FRSE (متولد 8 ژوئن 1958) یک دانشمند علوم سیاسی ایرلندی است که زمینه تخصصی او مطالعه تروریسم است.در ژانویه 2023، او رئیس بنیاد بشردوستانه، شرکت کارنگی نیویورک شد.در ژانویه 2016، او معاون دانشگاه آکسفورد شد، که قبلاً به عنوان مدیر و معاون دانشگاه سنت اندروز، و به عنوان رئیس اجرایی موسسه رادکلیف برای مطالعات پیشرفته در هاروارد خدمت کرده بود. دانشگاه.رهبری او در دانشگاه آکسفورد نقش مهمی در توسعه موفقیت آمیز واکسنی برای مبارزه با کووید-19 ایفا کرد.
قسمت هایی از کتاب تروریست ها چه می خواهند؟ (لذت متن)
من دیدگاه های متفاوتی از کارشناسانی که در حوزه تروریسم مطالعه کرده اند در اختیار دارم. پیش زمینه من از جایی نشات گرفته است که تروریست های بسیاری از آن سربر آورده اند و بخش اعظم زندگی حرفه ای ام را در جهت فهم آنها صرف نموده ام. وقتی به سبعیت و بی رحمی تروریست فکر می کنم، به مرتکب شوندگان این عمل شنیع چونان هیولای شیطانی نمی نگرم. به تروریست هایی می اندیشیم که با آنها ملاقات کرده ام و افرادی که می دانم به گروه های تروریستی پیوسته اند می اندیشیم و در ذهنم توجیه های آنها را در مقابل چیزی که انجام می دهند، مرور می کنم. با خودم با چنین اندیشه ای کلنجار می روم که چگونه یک جوان آرمان خواه می تواند باور کند که با کشتن مردم بی گناه با بی عدالتی مبارزه می کند و برای ساختن یک دنیای سالم تر می جنگد.