کتاب رازهای روانشناسی تاریک

Dark psychology secrets
کد کتاب : 109645
مترجم :
شابک : 978-6226412940
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

رازهای روانشناسی تاریک
Dark Psychology Secrets
کد کتاب : 130312
مترجم :
شابک : 978-6229365892
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

رازهای روانشناسی تاریک
Dark Psychology Secrets
کد کتاب : 135712
مترجم : زهرا یوسفی نیا
شابک : 978-6225986695
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 134
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رازهای روانشناسی تاریک اثر ویلیام کوپر

«رازهای روانشناسی تاریک» اثر ویلیام کوپر یک کاوش چشم‌گشا در قلمروهای سایه‌ی رفتار انسان و تاکتیک‌های دستکاری است. این یک کتابچه راهنمای جامع است که تکنیک‌های پنهانی مانند دستکاری عاطفی، NLP، کنترل ذهن، فریب و شستشوی مغزی را تشریح می‌کند. رویکرد مستقیم کوپر تضمین می‌کند که خوانندگان، صرف‌نظر از پیشینه‌شان، می‌توانند به هنر پیچیده خواندن افراد و تأثیرگذاری بر رفتار انسان بپردازند.
این کتاب به عنوان یک نقشه راه برای کسانی است که شیفته ظرافت‌های دستکاری روانی هستند. کوپر، با سبکی بدیع، مفاهیم پیچیده را به بینش های قابل دسترس تجزیه می‌کند. این یک راهنمای عملی است که روش‌های استفاده شده توسط دست‌کاری‌کنندگان احساس را آشکار می‌کند و ابزارهایی را برای شناسایی و هدایت این استراتژی‌های مخفی در سناریوهای زندگی واقعی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.
از همان ابتدا، کوپر لحن را برای سفری همه‌جانبه به روانشناسی دستکاری تعیین می‌کند. هر فصل به عنوان یک بلوک سازنده عمل می‌کند و به طور سیستماتیک خوانندگان را با دنیای مخفی کنترل احساسی و متقاعدسازی آشنا می‌کند. محتوا با دقت ساختار یافته است و به خوانندگان این امکان را می‌دهد تا قبل از پرداختن به جنبه های پیچیده‌تر روانشناسی تاریک، اصول اولیه را درک کنند.
یکی از نقاط قوت کتاب در توانایی کوپر در ابهام زدایی از قلمرو اغلب گیج‌کننده برنامه نویسی عصبی-زبانی (NLP) نهفته است. او اصطلاحات را حذف می‌کند و NLP را به عنوان ابزاری عملی برای درک و تأثیرگذاری بر ذهن انسان معرفی می‌کند. کاربردهای عملی مورد بحث در کتاب خوانندگان را قادر می‌سازد تا زبان پنهان ارتباط را رمزگشایی کنند و به آن‌ها درک جدیدی از پویایی قدرت در تعاملات روزمره ارائه دهند.
کوپر از مفاهیم اخلاقی موضوعات تحت پوشش ابایی ندارد. او ضمن افشای رازهای روانشناسی تاریک، خوانندگان را تشویق می‌کند تا مسئولانه به این دانش نزدیک شوند. این کتاب به‌عنوان یک قطب‌نمای اخلاقی عمل می‌کند و افراد را ترغیب می‌کند تا از بینش‌های جدید خود برای اهداف اخلاقی و حفاظت شخصی به جای بهره‌کشی از دیگران استفاده کنند.
آنچه «رازهای روانشناسی تاریک» را متمایز می‌کند، تأکید آن بر برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی است. کوپر سناریوهای عملی و مطالعات موردی را ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه این تکنیک‌های پنهان در موقعیت‌های مختلف ظاهر می‌شوند. خوانندگان نه تنها به دانش نظری، بلکه به توانایی شناسایی و مقابله با دستکاری در زندگی روزمره خود مجهز هستند. کوپر به ظرافت‌های زبان بدن، نشانه های کلامی و الگوهای رفتاری می‌پردازد و به خوانندگان ابزاری برای رمزگشایی از مقاصد واقعی اطرافیان ارائه می‌دهد. این مجموعه مهارت‌های عملی، آگاهی شخصی و انعطاف‌پذیری را در برابر تاکتیک‌های دستکاری بالقوه افزایش می‌دهد. در سراسر کتاب، کوپر لحن محاوره‌ای را حفظ می‌کند که خوانندگان را درگیر خود نگه‌دارد. فقدان تزیینات و شکوفایی‌های ادبی غیر ضروری به سهولت کتاب کمک می‌کند.
«رازهای روانشناسی تاریک» ویلیام کوپر دعوتی قانع‌کننده به دنیای مخفی دستکاری انسان است. رویکرد مستقیم، بینش‌های عملی و ملاحظات اخلاقی آن را به منبعی ارزشمند برای خوانندگانی تبدیل می‌کند که به دنبال درک، هدایت و محافظت از خود در برابر نیروهای ظریف در پویایی‌های بین فردی هستند. برای کسانی که شیفته پیچیدگی‌های رفتار انسانی هستند، این کتاب دروازه‌ای برای درک عمیق‌تر تکنیک‌های پنهانی است که توسط دست‌کاری‌های چیره دست به کار می‌رود. کتاب فوق، برای هر کسی که مشتاق کشف رازهای روانشناسی تاریک است مناسب است.

کتاب رازهای روانشناسی تاریک

ویلیام کوپر
ویلیام واگر کوپر (زاده 23 ژوئیه 1914 - درگذشته 20 ژوئن 2012) یک محقق عملیاتی آمریکایی بود که به عنوان پدر علم مدیریت و به عنوان "آقای برنامه ریزی خطی" شناخته می شود. او رئیس مؤسس مؤسسه علوم مدیریت، سردبیر مؤسس حسابرسی: مجله عمل و نظریه، یکی از اعضای هیئت علمی مؤسس دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت صنعتی در مؤسسه فناوری کارنگی (در حال حاضر مدرسه تپر) بود.ویلیام واگر کوپر در 23 ژوئیه 1914 در بیرمنگام، آلاباما به دنیا آمد. او در شیکاگو بزرگ شد، جایی که پدرش (یک حسابدار سابق) صاحب چندین جایگاه بنزین ...