کتاب فرهنگ به چه کار می آید؟

What is the use of culture?
کد کتاب : 109945
مترجم :
شابک : 978-6227765359
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فرهنگ به چه کار می آید؟ اثر مدرسه زندگی

در کتاب "فرهنگ به چه کار می‌آید؟"، از مدرسه دو باتن به سوالاتی پرداخته‌اند که می‌پرسند محصولات فرهنگی، از جمله نقاشی، موسیقی، فیلم و رمان و...، آیا تنها برای بحث‌های تخصصی و علمی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟ پاسخ این کتاب به این پرسش منفی است. آلن دو باتن و همکاران در "مدرسه زندگی" در کتاب "فرهنگ به چه کار می‌آید؟" به روایت متفاوتی از فرهنگ پرداخته‌اند. آن‌ها خلاف جهت معمول که از فرهنگ به‌عنوان مطالب جدی و دستخوش فرهنگ و علم صحبت می‌شود، فرهنگ را از محدوده موزه‌ها، کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی خارج کرده و آن را به دنیای روزمره واقعی ما ترجمه می‌کنند.

کتاب "فرهنگ به چه کار می‌آید؟" به ما راهنمایی می‌کند که چگونه محصولات فرهنگی می‌توانند تغییراتی اساسی در زندگی‌مان ایجاد کنند و به ما کمک کنند تا تعادلی بهتر در زندگی برقرار کنیم. با خواندن این کتاب، نحوه کشف و تجربه محصولات فرهنگی با ویژگی‌های ملموس و عملی به ما آموخته می‌شود. ما آموزش می‌بینیم که چگونه با این محصولات به نزدیکی و درونی با آن‌ها می‌پردازیم و از طریق آن‌ها بتوانیم با مشکلات و چالش‌های زندگی بهتر کنار بیاییم. این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه با شفقت و همدلی، با دیگران و مشکلات آن‌ها در مسیر زندگی روبرو شویم.

کتاب فرهنگ به چه کار می آید؟

مدرسه زندگی
مدرسه زندگی یک مؤسسه آموزشی با تمرکز بر زندگی بهتر و عاقلانه تر است. این مؤسسه در سال ۲۰۰۸ در لندن (شعبه اصلی)، آمستردام، برلین، استانبول، ملبورن، پاریس و سیدنی شروع به کار کرد. این مدرسه برنامه و خدمات متفاوتی را پیشنهاد می‌دهد؛ منجمله پیدا کردن شغل مورد رضایت، بهبود در روابط، دست یافتن به خونسردی، درک بهتر جهان. مدرسه همچنین خدماتی چون روان‌درمانی و فروشگاه حضوری را نیز ارائه می‌کند.