کتاب All This Time

  • 20 % تخفیف
    190,000 | 152,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آمه آمه
    نویسنده:
کد کتاب : 109951
شابک : 978-1534466340
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب All This Time اثر میکی داتری

کتاب تمام این مدت یکی از عاشقانه ترین کتاب های احساسی است! این کتاب در ارائه جزئیات ، توضیحات ، و عواطف برانگیزاننده در لحظه، فوق العاده است. همه چیز خیلی زیبا و عاشقانه پیش خواهد رفت و شما در سرتاسر اثر احساسی عمیق را تجربه خواهید کرد!

کایل و کیمبرلی یک زن و شوهر ایده آل هستند اما آنها تصادف می کنند. کایل از ناحیه مغز آسیب دیده است و وقتی از خواب بیدار می شود می فهمد کیمبرلی مرده است. او ویران شده است زیرا این پایان مورد نظر کایل نیست ، و حتی دیگر نمی تواند کیمبرلی را ببیند. احساس می کرد هیچ کس او را درک نمی کند ... تا اینکه مارلی وارد زندگی او شد.
او در نگارش این اثر از آثار کلاسیک سیاه و سفید سینمایی الهام گرفته است.

میکی داتری از دانشگاه برناو فارغ التحصیل شد و در آنجا هنر تئاتر خواند. او نویسنده فیلمنامه و داستان نویس ساکن لس آنجلس است و یکی از نویسندگان پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز است.
وی دارای مدرک لیسانس در رشته نویسندگی انگلیسی از دانشگاه پیتسبورگ است. وی که اصالتا اهل شهرستان باکس ، پنسیلوانیا است ، در حال حاضر به همراه همسرش در پیتسبورگ اقامت دارد.

کتاب All This Time

میکی داتری
ميكي داتري (Mikki Daughtry) نویسنده فیلمنامه آمریکایی و نویسنده داستانهای نوجوانان است. وی بیشتر به خاطر نویسندگی، به همراه شریک نویسندگی توبیاس ایاکونیس، فیلم های نفرین La Llorona (2019) و Five Feet Apart (2019) شناخته شده است.داتري از جورجیا است. وی در دانشگاه برناو در رشته های تئاتر تحصیل کرد و در سال 2001 فارغ التحصیل شد.او دو فیلمنامه تولید کرده است: Five Feet apart و The Curse Of La Llorona ، که او و شریک فیلمنامه اش توبیاس ایاکونیس به طور مشترک نوشتند. هر دو در سال 2019 رونمایی شدند. ا...