کتاب منظومه شمسی

Hello, World! Solar System
دنیای زیبای من
کد کتاب : 110000
مترجم :
شابک : 978-6004139977
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 26
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب منظومه شمسی اثر جیل مک دونالد

کتاب "منظومه شمسی" نوشته "جیل مک دونالد"، از آن دسته کتبی است که مخصوصا برای کودکان خردسال طراحی شده و به آن‌ها امکان می‌دهد تا در شگفتی‌های آسمان شب و جهان فلکی دلچسب دست پیدا کنند. این کتاب یک راهنمای آموزشی است که با استفاده از رنگ‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها و حقایق ساده، مفاهیم پایه منظومه شمسی را به کودکان منتقل می‌کند.

به وسیله این کتاب، کودکان با خورشید، ماه، ستاره‌ها و سیارات آشنا می‌شوند و می‌توانند اطلاعات اولیه‌ای در مورد آن‌ها را دریافت کنند. همچنین، کتاب "سلام دنیا!" نیز یک سری از مفاهیم اولیه و غیرداستانی را به نوزادان و کودکان کوچک آموزش می‌دهد. این مجموعه با زبان ساده و تصاویر جذاب به کودکان کمک می‌کند تا نه تنها مفاهیم را یاد بگیرند بلکه با آن‌ها بازی کنند و از یادگیری لذت ببرند. هر صفحه از این مجموعه تعاملی، نکات مفیدی را برای والدین و مراقبین فراهم می‌آورد تا در فرآیند آموزش و تربیت کودکان خود بهترین حمایت را ارائه دهند.

کتاب منظومه شمسی

جیل مک دونالد
جیل مک دونالد تصویرگر، نویسنده امریکایی است که از سنین پایین عاشق نقاشی بوده و به خصوص رنگ را دوست داشته است. او که در غرب میانه بزرگ شد تشویق شد تا استعداد خود را کشف کند. جیل از دانشکده طراحی رود آیلند با گرایش طراحی پارچه فارغ التحصیل شد. او نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان است که مجموعه سلام دنیا از جمله آثار اوست.