کتاب شکسپیر دشوار است، زندگی هم همینطور

Shakespeare is Hard, But So is Life
راهنمای رادیکال برای تراژدی های شکسپیر
کد کتاب : 110043
مترجم :
شابک : 978-6001222719
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شکسپیر دشوار است، زندگی هم همینطور اثر فینتن اتول

کتاب « شکسپیر دشوار است، زندگی هم همینطور» "راهنمای رادیکال برای تراژدی های شکسپیر" نوشته « فینتن اتول» توسط انتشارات نیلا منتشر شده است.
آیا هملت واقعا دیوانه است یا دنیا صرفا آشوبی از افکار و کنش های جنون آمیز است؟ آیا اتللو صرفا ساده لوح است یا چیزی در مورد جایگاه او در جامعه وجود دارد که او را آسیب پذیر می کند؟ چرا هیچ پایان خوشی برای شاه لیر وجود ندارد؟ در این رویکرد رادیکال به تراژدی شکسپیر، فینتان اوتول، برجسته ترین منتقد تئاتر ایرلند، نشان می دهد که چگونه نمایشنامه های شکسپیر برای دانشجویان مدرن نامفهوم شده است. اوتول توضیح می‌دهد که نمایشنامه‌ها از طریق مجموعه‌ای از ایده‌ها فیلتر شده‌اند که کمتر به آنچه شکسپیر نوشته است نسبت به تفسیر ویکتوریایی از طرح‌ها و شخصیت‌ها مربوط می‌شود. اوتول رویکرد سنتی مطالعه چهار تراژدی کلیدی - هملت، اتللو، شاه لیر و مکبث - را به چالش می‌کشد و قدردانی سرگرم‌کننده از ویژگی‌های دراماتیک هر کدام ارائه می‌کند. این یک راهنمای تحریک‌آمیز و در دسترس برای دانش‌آموزان، معلمان و هر کسی است که علاقه‌مند به دستیابی به بینشی تازه از بزرگترین نمایشنامه‌نویس جهان است.

کتاب شکسپیر دشوار است، زندگی هم همینطور

فینتن اتول
Fintan O'Toole (زاده 16 فوریه 1958) یک ویراستار ادبی، روزنامه نگار و منتقد نمایشنامه برای The Irish Times است،او از سال 1988 برای آن نوشته است. از سال 1997 تا 2001 و به طور منظم در مجله The New York Review of Books همکاری می کند. او همچنین نویسنده، منتقد ادبی، نویسنده تاریخی و مفسر سیاسی است.اوتول در دوبلین به دنیا آمد، در یک خانواده کارگری بزرگ شد و در دانشگاه کالج دوبلین تحصیل کرد. در سال 2011، او توسط آبزرور به عنوان یکی از 300 روشنفکر برتر بریتانیا انتخاب شد، اگرچه او در ب
دسته بندی های کتاب شکسپیر دشوار است، زندگی هم همینطور