کتاب همسفر زندگی

Mutluluğu Sende Bulan Senindir Ötesi Misafir
آنکه شادی را در تو بیابد،از آن توست،مابقی مسافران این سفرند
کد کتاب : 110080
مترجم :
شابک : 978-6222208806
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب همسفر زندگی اثر هاکان منگوچ

کتاب « همسفر زندگی» " آنکه شادی را در تو بیابد،از آن توست،مابقی مسافران این سفرند" نوشته « هاکان منگوچ» توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
هر چیزی که از دست می دهید روزی به شکل دیگری به شما باز می گردد. همه ما هر از گاهی کوتاه می آییم، اما در واقع چیزی را از دست نمی دهیم. هر چیزی که فکر می کنیم از دست داده ایم، در نهایت به عنوان دستاوردهای ما به اشکال دیگر باز می گردد. زندگی در محاسبات بسیار منصفانه تر و بسیار ظریف است. ما برای سال های آینده برنامه ریزی می کنیم، بدون اینکه بدانیم چند ثانیه بعد چه اتفاقی خواهد افتاد. با این حال، زندگی همیشه پر از شگفتی است. همانطور که هیچ برخوردی تصادفی نیست، تصادفی نیست که همین الان این کتاب را برمی دارید...این صفحات حاوی داستان های عمیق و صمیمانه ای است که می تواند شفای معنوی برای مشکلاتی باشد که با آن روبرو هستید. هرگز امید خود را از دست نده! به یاد داشته باشید که راه برای کسانی که خوبی را در دل خود جمع می کنند همیشه باز است.
نویسنده مشهور جهان، هاکان منگوچ، هشت کتاب به زبان ترکی دارد. منگوچ که آهنگساز و نوازنده نیز هست، کتاب هایش را به 11 زبان ترجمه کرده است.

کتاب همسفر زندگی

هاکان منگوچ
هاکان منگوچ نوازنده و نویسنده است. او در رسانه های اجتماعی پیشنهادات کاملی را برای یک زندگی صلح آمیز ارائه می دهد و قطعات جدیدی را که خودش می نوازد به اشتراک می گذارد.