کتاب روش های ترکیبیات 1

Methods of combinations
کد کتاب : 110146
شابک : 978-9643184483
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 402
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب روش های ترکیبیات 1 اثر علیرضا علیپور

کتاب «روش های ترکیبیات 1» نوشته علیرضا علیپور توسط انتشارات فاطمی منتشر شده است. این مجموعه کتب که با عنوان "روش‌های ترکیبیات" به چاپ رسیده اند به مسئله آموزش روش‌های حل مسائل ترکیبیاتی برای شرکت‌کنندگان در المپیادهای ریاضی و کامپیوتر طراحی شده اند. این مجموعه کتب به طور خاص برای آمادگی و موفقیت در آزمون‌های مرحله اول، دوم، و مراحل پیشرفته المپیادهای ریاضی و کامپیوتر تدوین شده است. یکی از ویژگی‌های برجسته این کتاب‌ها، وجود تمرینات جذاب و هدفمند در هر مبحث می‌باشد.

مطالعه این مجموعه کتب برای افرادی که علاقه‌مند به شرکت در مسابقات و المپیادهای ریاضی هستند، از جمله دانش‌آموزان، دبیران، دانشجویان و سایر افرادی که به ریاضیات علاقه‌مند هستند، بسیار مفید و حیاتی است. این کتب به خوانندگان این امکان را می‌دهند که مهارت‌های ریاضی و ترکیبیاتی خود را تقویت کرده و در رقابت‌های المپیادی با موفقیت شرکت کنند.

کتاب روش های ترکیبیات 1

علیرضا علیپور
علیرضا علیپور، متولد ۱۳۵۴، دانش آموختهٔ ریاضی در مقطع دکتری از دانشگاه صنعتی شریف است. از کودکی به رشته ریاضی علاقه داشته و در دبیرستان به خاطر معلمین خوبی که داشته، علاقه‌اش تشدید شد تا سرانجام در دانشگاه رشته ریاضی را انتخاب کرد. از‌‌ همان سال‌های اولیه ورود به دانشگاه، تدریس ریاضی را شروع کرده است. از آنجا که خودش در المپیادهای کشوری در رشتهٔ ریاضی، کامپیو‌تر و فیزیک شرکت کرده، خیلی مایل است دورهٔ تدریس ریاضی المپیاد‌ها را به صورت منظم و سیستماتیک انجام دهد. و...
دسته بندی های کتاب روش های ترکیبیات 1