کتاب دل سوخته

Del Sookhte
کد کتاب : 110221
شابک : 978-9644059247
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 386
سال انتشار شمسی : 1387
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب دل سوخته اثر نسرین ثامنی

عصایم، این مونس همیشگی را برمی دارم و با کمک آن از روی صندلی اتوبوس بلند می شوم. تا از انتهای اتوبوس خودم را به در خروجی آن برسانم قلبم ده بار از کار می ایستد و پاهای لرزانم چندبار سکندری می خورد و اگر این پای سوم نبود حتما روی کف اتوبوس پخش و پلا می شدم و استخوان هایم خرد و خاکشیر می شد. بالاخره به هر جان کندنی که است به کمک شاگرد راننده که از نیمه ی راه به کمکم آمده از اتوبوس پیاده می شوم.
گرد و غباری که اتوبوس پس از حرکت به راه انداخته شیشه ی عینک ته استکانی مرا که با کش به پشت سرم بسته ام تیره و تار می کند. عینک را از چشم برمی دارم، با نفسی که انگار از ته چاه درمی آید به شیشه هایش فوت می کنم و دوباره آن را روی دماغم می چسبانم.
خودم را از جاده کنار می کشم. سعی می کنم کمر راست کنم و نگاه دقیقی به اطراف بیندازم. کمری که سال هاست از خمیدگی در نیامده است. اگر آدم ها در سنین کهولت دچار خمیدگی کمر می شوند قامت من در بهترین سال های عمرم خمیده شد و کمرم زیر بار مصیبت ها شکست و من پنجاه سال بدون آنکه خودم بخواهم این کمر شکسته را با خود به این سو و آن سو می کشانم. ...

کتاب دل سوخته

نسرین ثامنی
نسرین ثامنی (زاده ۱۳۳۶) نویسنده رمان‌های عامه‌پسند ایرانی که از ۱۸ سالگی کار خود را آغازیده و به‌طور متوسط سالانه ۳ اثر را منتشر نموده است. وی سبک خود را ساده‌نویسی می‌داند.دنیای پر امید - یک سبد گل یاس - بازی سرنوشت - شب آفتابی از آثار اوست.