کتاب داستان پریان

Fairy Tale
کد کتاب : 110338
مترجم :
شابک : 978-6222332600
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 812
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان پریان اثر استیون کینگ

استیون کینگ، داستان‌نویس افسانه‌ای، در این رمان مسحورکننده درباره پسری هفده ساله که کلید دنیای موازی‌ای که در آن خیر و شر در حال جنگ هستند را به ارث می‌برد، به عمیق‌ترین چاه تخیل خود می‌رود. دنیای آنها یا دنیای ما.
چارلی رید یک بچه دبیرستانی معمولی به نظر می‌رسد، در بیسبال و فوتبال عالی، دانش‌آموزی شایسته. اما او بار سنگینی را به دوش می‌کشد. مادرش در هفت سالگی در یک تصادف کشته شد و پدرش از غم و اندوه بسیار به مشروبات الکلی پناه برد. چارلی یاد گرفت که چگونه از خود و پدرش مراقبت کند. وقتی چارلی هفده سال داشت، با سگی به نام رادار و استاد پیرش، هاوارد باودیچ، گوشه‌نشینی در خانه‌ای بزرگ در بالای تپه‌ای بزرگ، با آلونکی قفل شده در حیاط خلوت خانه که گاهی صداهای عجیبی از آن بیرون می‌آید، آشنا می‌شود.
چارلی شروع به انجام کار برای آقای باودیچ می‌کند و دلبسته‌ی رادار می‌شود. سپس، وقتی باودیچ می‌میرد، نوار کاستی برای چارلی به جا می‌گذارد که در آن داستانی را تعریف می‌کند؛ داستانی که هیچ‌کس باور نمی‌کند. چیزی که باودیچ می‌داند و در تمام عمر طولانی خود مخفی نگه داشته، این است که داخل آلونک دریچه‌ای به دنیای دیگری است…

کتاب داستان پریان

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...
نکوداشت های کتاب داستان پریان
کتاب داستان پریان شاهکاری از سبک قدیمی و بی زمان استیون کینگ است، ماجرای ترسناک که از دل حبس و قرنطینه بیرون است و انگشت بر نقطه حساسی می گذارد که آستانه ی گذار از دوران کودکی و ورود به دنیای بزرگسالی است.
گاردین

استیون کینگ افسانه پرداز در این داستان جادویی سخن از پسری هفده ساله می گوید که پا به چاهی می گذارد و دری به یکی از دنیاهای موازی می گشاید که در آن خیر و شر در حال جنگ هستند و با بزرگ ترین خطرات ممکن مواجه می شود. در این داستان اسطوره ای و شگفت انگیز مثل اغلب آثار کینگ انسانی را می بینیم که در جهان خود ویژگی خاصی ندارد ولی بر اساس شرایط مجبور می شود نقش قهرمانی را ایفا کند.
گود ریدز

قسمت هایی از کتاب داستان پریان (لذت متن)
احساس می کردم سبک شده ام، ولی فقط این نبود. احساس می کردم به روح تبدیل شده ام، چارلی. می تونستم از بیرون به بدنم نگاه کنم و آن طرف بدنم را هم ببینم. از مادیت رها شده بودم و یادم هست که داشتم فکر می کردم همه ما انسانی در حقیقت غیرمادی هستیم، ارواحی هستیم که در زمین حرکت می کنیم و به اشتباه تصور می کنیم وزن داریم و جایگاهی در جهان متعلق به ماست.

می خواهم بگویم مردم خیلی راحت به امور شگفت انگیز عادت می کنند، حال چه پری دریایی و ایمکس و دیوها و چه هوایپما و خودرو و تلفن های همراه. هر چیزی که در جهان رخ بدهد، همه با آن همراه می شوند. فوق العاده است، نیست؟ فقط کافی است نگاه تان را نسبت به آن ها عوض کنید و آن وقت از چیزی عجیب و بد به چیزی معمولی تبدیل می شود.