کتاب مدیر باش،رئیس!

Be the manager, boss!
با بهره گیری از صد حکایت برگزیده ازمتون کهن فارسی
  • 198,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: هرمس هرمس
    نویسنده:
کد کتاب : 110376
شابک : 978-9643639709
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیر باش،رئیس! اثر ساعد باقری

کتاب « مدیر باش،رئیس!» "با بهره گیری از صد حکایت برگزیده ازمتون کهن فارسی" نوشته « ساعد باقری» به همت نشر هرمس منتشر شده است.
همه آدم ها میتوانند در سلوک و رفتار،از جایگاه ریاست خود به نقطه مدیریت عزیمت کنند و قصد نویسنده کتاب آن است که در این راه با رهتوشه ای از حکایت ها و حکمت های متون کهن فارسی همسفر آنان باشد. مسئولان ادارات و شرکت ها سودمند باشد ...و اما رئیس چیست و مدیر کیست؟مدیران خوب ارتباطات عالی، شنوندگان فعال و حامیان شگفت انگیزی هستند. مهارت های مدیریت در مدرسه آموزش داده نمی شود. برای اینکه یک مدیر موفق باشید، باید مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را ارتقا دهید و توسعه دهید. هیچ طرحی برای دنبال کردن وجود ندارد - مجموعه مهارت ها و تجربیات منحصر به فرد شما به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه سبک مدیری را توسعه دهید.

کتاب مدیر باش،رئیس!

ساعد باقری
ساعد باقری (زاده ۱۳۳۹ در نازی‌آباد تهران)، شاعر ایرانی معاصر، مجری رادیو و تلویزیون و سرایندهٔ سرود ملی جمهوری اسلامی ایران است.ساعد باقری در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران متولد شد. در سال ۱۳۶۱ به جلسات شعر حوزه هنری وارد شد و در سال ۱۳۶۲ همکاری خود را با رادیو آغاز کرد و نویسندهٔ برنامهٔ رادیویی راه شب شد و همزمان به سرودن شعر نیز پرداخت. در سال ۱۳۶۳ مجموعهٔ شعر «نجوای جنون» را چاپ کرد. او در سال ۱۳۶۸ مدیریت گروه کودک و نوجوان رادیو را به عهده داشت و هم‌زمان به ...
دسته بندی های کتاب مدیر باش،رئیس!