کتاب فلسفه زندگی موفق

The seasons of life
کد کتاب : 11041
مترجم :

شابک : 9786001182136
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه زندگی موفق اثر جیم ران

در این کتاب، جیم شباهت‌های بین زندگی و فصل‌های در حال تغییر را نشان می‌دهد. درک این موضوع که فصول بدون شکست تغییر خواهند کرد و چه کاری می توانیم انجام دهیم تا از هر فصل برای دریافت بهترین پاداش ها استفاده کنیم. اساسا مبتنی بر تمثیل بذرپاش و دروگر است. برای اطمینان از موفقیت در یک فصل، چه باید کرد در یک فصل.

این کتاب برای کسانی که از نظر شخصیتی یا مالی در روزهای سختی سپری می‌کنند عالی است، زیرا به آنها کمک می‌کند ببینند که این "زمستان" در زندگی آنها سرانجام جای خود را به ""بهار" خواهد داد.

کتابی از ایده‌ها و مشاهدات که تلاش می‌کند زندگی، رویدادها، هدف، فرصت‌ها و چالش‌های آن را در چشم‌اندازی قرار دهد. کتابی که برای همه مردم در نظر گرفته شده است.

موضوعات شامل

چرخه ها و فصول زندگی
تأثیر محیط بر شرایط
ارزش نگرش ها
الگوی ثابت و قابل پیش بینی تغییر
بهار
تابستان
پاییز
زمستان
شکست - بهترین شروع

کتاب فلسفه زندگی موفق

جیم ران
جیم ران، زاده ی 17 سپتامبر 1930 و درگذشته ی 5 دسامبر 2009، کارآفرین، سخنران انگیزشی و نویسنده ای آمریکایی بود. ران در یاکیمای واشنگتن به دنیا آمد. او پس از یک سال کالج را رها کرد و زندگی حرفه ای خود را با کار به عنوان مدیر منابع انسانی در بخش فروش یک فروشگاه آغاز نمود. ران پس از مدتی، به ارائه ی سخنرانی های انگیزشی، هم در رابطه با زندگی شخصی و هم تجاری، روی آورد.