کتاب روزهای تاریک

The Day is Dark
کد کتاب : 110461
مترجم :
شابک : 978-6227632606
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 375
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب روزهای تاریک اثر ایرسا زیگورادوتیر

کتاب « روزهای تاریک» "با بهره گیری از صد حکایت برگزیده ازمتون کهن فارسی" نوشته « ایرسا زیگورادوتیر» به همت نشر اندیشه مولانا منتشر شده است. «ایرسا زیگورادوتیر» به طور گسترده در سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین نویسندگان جنایی که امروزه کار می کند، شناخته می شود. کتاب های هیجان انگیز او نقدهای تحسین برانگیزی در سطح بین‌المللی دریافت کرده است.
در کتاب «روزهای تاریک»، زمانی که تمام ارتباط با دو ایسلندی که در یک منطقه خشن و کم جمعیت در سواحل گرینلند کار می کنند از بین می رود، Thóra برای کشف سرنوشت افراد گمشده استخدام می شود. وقتی او به گرینلند می رسد، متوجه می شود که این دو نفر اولی نیستند که گم می شوند. مردم شهر معتقدند که این منطقه نفرین شده است و هیچ کس نمی خواهد در این پرونده دخالت کند. به زودی، ثورا خود را در وسط یک بیابان سرگردان می بیند، و این قضیه به اندازه خود چشم انداز ترسناک و خصمانه است. کتاب «روزهای تاریک» برای خوانندگانی که به دنبال داستانی جنایی هستند خواندنی است.

کتاب روزهای تاریک

ایرسا زیگورادوتیر
ویلبورگ ایرسا زیگورادوتیر متولد 24 اوت 1963 ، نویسنده ایسلندی رمانهای جنایی و داستان های کودک است. او از سال 1998 می نویسد. اولین رمان جنایی او توسط برنارد اسكادر به انگلیسی ترجمه شد. شخصیت اصلی رمان های جنایی او تاکنون ، یک وكیل است.