کتاب قاتل شما چیست ؟ قاتل شما کیست ؟

How to kick the worry habit
کد کتاب : 11048
مترجم :
شابک : 9786007377215
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قاتل شما چیست ؟ قاتل شما کیست ؟ اثر جیم ران

به نظر می رسد ما انسانها همیشه در مورد همه چیز نگران هستیم. ما نگران شغل ، خانواده ، روابط و حتی آینده خود هستیم و اجازه دادن به اینکه این همه از فضای ذهن با افکار منفی پر شود می تواند واقعا روی سعادت شما و حتی بر توانایی زندگی کردنتان و نیز جوری که دوست دارید زندگی کنید تأثیر بگذارد. زیرا شما به طور مداوم در معرض اضطراب و عادت نگرانی از هر چیز کوچکی قرار می گیرید. این کاری است که همه ما با خودمان می کنیم و چیزی نیست که بخاطرش شرمنده باشیم بلکه چیزی است که شما باید سعی کنید آن را کنترل کنید ، به خاطر خودتان و افرادی که در اطراف شما هستند. در پایان روز ، نگران چیزی هستید که نمی توانید نتیجه ی آن را کنترل کنید و خودتان را برای هیچ عذاب می دهید. نکته اصلی در این مسئله دقیقا بیهودگی این عملکرد ذهنی شماست ، زیرا در حالی که تصور می کنید صدها کار مختلف را می توانستید متفاوت انجام دهید در در دنیای واقعی ، زندگی ادامه می یابد. بدون هیچ گونه دخالت ناشی از افکار شما. نگرانی چیزی نیست که شما از آن سود ببرید و در واقع منبع بسیاری از بیماری هاست. کتاب قاتل شما چیست؟ قاتل شما کیست؟ با هدف کمک به افرادی که با تفکر منفی دست و پنجه نرم می کنند نوشته شده است. این کتاب راهنمای قطعی شما برای دستیابی به یک زندگی شادتر با تفکرات منفی کمتر است. با دنبال کردن مراحل ذکر شده در اینجا ، شما قادر خواهید بود شیوه دست و پنجه نرم کردن با مشکلات خود را تغییر داده و یاد بگیرید که خودتان را آموزش دهید تا از افکار منفی خودداری کنید.

کتاب قاتل شما چیست ؟ قاتل شما کیست ؟

جیم ران
جیم ران، زاده ی 17 سپتامبر 1930 و درگذشته ی 5 دسامبر 2009، کارآفرین، سخنران انگیزشی و نویسنده ای آمریکایی بود. ران در یاکیمای واشنگتن به دنیا آمد. او پس از یک سال کالج را رها کرد و زندگی حرفه ای خود را با کار به عنوان مدیر منابع انسانی در بخش فروش یک فروشگاه آغاز نمود. ران پس از مدتی، به ارائه ی سخنرانی های انگیزشی، هم در رابطه با زندگی شخصی و هم تجاری، روی آورد.
دسته بندی های کتاب قاتل شما چیست ؟ قاتل شما کیست ؟
قسمت هایی از کتاب قاتل شما چیست ؟ قاتل شما کیست ؟ (لذت متن)
ابتدا باید بدانید که نگرانی می تواند به قاتل شماره یک شما تبدیل شود.هرچند قاتل جسمی نیست، ولی پزشکان می گویند افراد نگران و غصه خور زودتر از افراد بی غم و غصه می میرند، این را هم شنیده ایم که «فلانی از غصه دق کرد.» نگرانی دست کم قاتل شماره یک رویاها و موفقیت ها ، نشاط و سرزندگی، و کیفیت زندگی است.

ببینید، اگر برای مدتی در تمام مصیبتهای آدمی دقیق شوید، دیوانه خواهید شد. باید درک کنید که زندگی مجموعه ای است از مصیبتها، رفتارهای غیرانسانی، جنگ، بیماری، و فقر. ولی بدانید آگاه شدن به این واقعیت ها نباید موجب شود بیش از اندازه به آنها فکر کنید

نگرانی دغدغه خاطر بیش از اندازه ای است که بسیاری از زمان ذهنی و عاطفی تان را به خود مشغول می کند. توجه! ما باید دغدغه زندگی را داشته باشیم، زندگی شوخی نیست، مگر برای افراد لوده. زندگی و چگونه زیستن آن موضوع بسیار جدی ای هست. زندگی پرمخاطره و پر مهلکه است.