کتاب نبرد زمین شیطان

The Desolations of Devil's Acre
بچه های عجیب و غریب خانم پرگرین 6
کد کتاب : 110768
مترجم :
شابک : 978-6223011764
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 572
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب نبرد زمین شیطان اثر رنسام ریگز

جیکوب و دوستانش با دشمنان مرگبار روبرو خواهند شد و در خطرناک ترین حلقه های تاریخ در این ورق برگردان هیجان انگیز مسابقه خواهند داد. کتاب «نبرد زمین شیطان» جدیدترین قسمت و آخرین ماجراجویی در مجموعه دوست داشتنی بچه های عجیب غریب خانم پگرین است.
آخرین چیزی که جیکوب پورتمن قبل از تاریک شدن جهان دید، چهره ای وحشتناک و آشنا بود. ناگهان او و نور به همان جایی که همه چیز از آنجا شروع شد - خانه پدربزرگش - برگشتند. جیکوب نمی داند چگونه از حلقه V فرار کردند تا خود را در فلوریدا بیابند. اما او یک چیز را به طور قطع می داند: کال بازگشته است. پس از یک فرار کوتاه از یک گودال آغششته به خون، جیکوب و نور با خانم پرگرین و بچه‌های عجیب و غریب دوباره متحد می‌شوند. آنها می روند تا ماجرای پر فراز و نشیب جدیدی را با یکدیگر رقم بزنند. این داستان با تعلیقی فوق العاده به نگارش در آمده است که همین امر سبب می شود تا خوانندگان تا صفحه آخر این کتاب را نتوانند حدس بزنند. کال و برنامه آخرالزمانی او که از کتابخانه ارواح برخاسته و قدرتمندتر از همیشه در اینجا ظاهر می‌شود.

کتاب نبرد زمین شیطان

رنسام ریگز
رنسام ریگز، زاده ی 3 فوریه ی 1979، نویسنده و فیلمساز آمریکایی است.ریگز در ماریلند به دنیا آمد و در فلوریدا بزرگ شد. او در کالج کنیان به تحصیل در رشته ی ادبیات انگلیسی پرداخت و در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، در رشته ی سینما تحصیل کرد. کارهای ریگز در رابطه با فیلم های کوتاه و بلگ نویسی های او، این نویسنده را وارد عرصه ی داستان نویسی کرد.رنسام ریگز در حال حاضر به همراه همسرش، طاهره مافی، و دخترش در لس آنجلس زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب نبرد زمین شیطان
David Lynchian imagery, and rich eerie detail.
تصاویر دیوید لینچی وار، و جزئیات وهم آلود غنی.
Entertainment Weekly Entertainment Weekly

Weirdly wonderful characters.
شخصیت های عجیب و غریب و معرکه.
io9

قسمت هایی از کتاب نبرد زمین شیطان (لذت متن)