کتاب قلب مورها

Heart of the Moors: An Original Maleficent
مالیفیسنت بانوی اهریمنی
کد کتاب : 110778
مترجم :
شابک : 978-6223011108
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب قلب مورها اثر هالی بلک

کتاب « قلب مورها» نوشته « هالی بلک» به همت نشر سایه گستر منتشر شده است.
هالی بلک نویسنده و ویراستار آمریکایی است که بیشتر به خاطر داستان های کودکان و نوجوانانش شناخته شده است. او همچنین مجموعه‌ای از کتاب‌های فانتزی کودکان که با نویسنده و تصویرگر تونی دی ترلیزی خلق کرد و اولین سه‌گانه‌اش از رمان‌های بزرگسالان جوان که رسما «قصه‌های پری مدرن» نامیده می‌شود، به خوبی شناخته شده است.
در اینجا از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، هالی بلک، رمان اصلی و جذابی منتشر شده است که در آن رویدادهای عجیب در دیزنی اتفاق می افتد: معشوقه شیطان، که در آن شفق قطبی تازه ملکه شده تلاش می کند تا بهترین رهبر هم برای انسان ها و هم برای مردم منصف تحت سلطنتش باشد. دوست او، شاهزاده فیلیپ، مشتاق است که آرورا و پادشاهی او را بهتر بشناسد. و مالیفیسنت که در رها کردن گذشته مشکل دارد...

کتاب قلب مورها

هالی بلک
هالی بلک (زاده 10 نوامبر 1971) نویسنده و ویراستار آمریکایی است که بیشتر با نام The Spiderwick Chronicles شناخته می شود ، مجموعه ای از کتابهای تخیل کودکان که او با نویسنده و تصویرگر تونی دیترلیززی خلق کرده است و یک ترلیگویی از رمان های Young Adult به طور رسمی با نام مدرن سه گانه Faerie Tales خوانده می شود.رمان او Doll Bones در سال 2013 به عنوان کتاب افتخاری مدال نیوبری برگزیده شد.