کتاب سیمای پژوهش درآموزش و پرورش ایران و تحولات آن

Education in Iran
  • 25,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: ویرایش ویرایش
    نویسنده:
کد کتاب : 110834
شابک : 978-6008348436
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سیمای پژوهش درآموزش و پرورش ایران و تحولات آن اثر احمد صافی

این کتاب درباره امر مهم پژوهش که از موارد بسیار مهم آموزش است، بحث نموده‌است. از جمله موضوعات این کتاب می‌توان به آموزش و پرورش، آموزش و پرورش در ایران، تحقیق در ایران و تحصیل در ایران اشاره کرد. آقای صافی، کتاب سیمای پژوهش در آموزش و پرورش ایران و تحولات آن را در واقع برای آگاهی دادن به کادر آموزشی درباره ‌ی تحقیق و روند و اهمیت آن در آموزش و پرورش، صحبت کرده‌است.
او در این کتاب اشاره کرده است که از عواملی که موجب پیشرفت یک جامعه در زمینه علمی می‌شود تحقیق می‌باشد. ایشان معتقدند که این امر مهم باید به نحو احسنت عملی گردد که نتیجه‌ی مثبت از آن حاصل شود. آقای صافی همچنین در کتاب خود به تحولات پژوهش در ایران اشاره و مطالب مفید و ارزنده‌ای در این باره بیان کرده‌اند.

کتاب سیمای پژوهش درآموزش و پرورش ایران و تحولات آن

احمد صافی
استاد صافی از نویسندگان برجسته «سازمان مطالعه و تدوین» متولد ۲۹ دی ۱۳۱۶ در گلپایگان بود. وی در سال ۱۳۳۴ دانشسرای مقدماتی گلپایگان را به پایان رساند و پس از پنج سال تدریس در شهرهای استان لرستان، در دانشسرای عالی تهران پذیرفته شد و در سال ۱۳۴۴ تحصیل در رشته آموزش ابتدایی را به پایان رساند.این چهره علمی کشور با ادامه تحصیل در رشته راهنمایی و مشاوره در دانشگاه تربیت‌معلم در سال ۱۳۴۸ به‌عنوان دانشجوی ممتاز از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و از همان سال به تدریس در این دانش...
دسته بندی های کتاب سیمای پژوهش درآموزش و پرورش ایران و تحولات آن