کتاب رمان درمانی

The Novel Cure
کد کتاب : 110878
مترجم :
شابک : ‭978-6225651074‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 610
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب رمان درمانی اثر الا برتد

«رمان درمانی» یادآور یک قدرت فوق العاده است. برای ایجاد این درمان، نویسندگان دو هزار سال ادبیات را برای رمان‌هایی که به طور موثر شادی، سلامت و سلامت عقل را ترویج می‌کنند، نوشته‌اند که توسط ذهن‌های درخشانی نوشته شده‌اند که می‌دانستند انسان بودن به چه معناست و درس‌های زندگی خود را در داستان‌های خود نوشته‌اند. ساختاری مانند یک کتاب مرجع، خوانندگان به سادگی به دنبال بیماری خود، خواه آگورافوبیا، بی حوصلگی یا بحران میانسالی هستند، و رمانی به عنوان پادزهر به آنها داده می شود تا بخوانند. کتاب درمانی بین دردهای بدن و دردهای سر (یا قلب) تفاوتی قائل نمی شود. آیا می دانید که ترسو بوده اید؟ برای تزریق شجاعت، برای کشتن مرغ مقلد انتخاب کنید. ترس ناگهانی و حاد از مرگ را تجربه می کنید؟ صد سال تنهایی را بخوانید تا دیدگاهی در مورد چرخه بزرگتر زندگی داشته باشید. آیا از برگزاری یک مهمانی شام عصبی هستید؟ علی اسمیت وجود دارد که خواهد شما را متقاعد کند که هرگز نمی تواند چنین اشتباهی داشته باشد. شرایط شما هر چه که باشد، نسخه ساده است: یک رمان (یا دو)، که باید در فواصل زمانی منظم و در تکه های طولانی خوب تا زمانی که به پایان رسید خوانده شود. برخی از درمان ها منجر به درمان کامل می شود. دیگران تسلی می دهند و نشان می دهند که شما اولین کسی نیستید که این احساسات را تجربه می کنید. رمان درمانی همچنین دارای فهرست‌ها و نوارهای فرعی مفیدی است که بهترین رمان‌ها را برای خواندن در زمانی که در ترافیک گیر کرده‌اید یا نمی‌توانید بخوابید، مهم‌ترین رمان‌هایی که در هر دهه زندگی باید بخوانید، و بسیاری دیگر را توصیه می‌کنند.

«رمان درمانی» که از نظر مفهومی درخشان و در اجرا بسیار رضایت بخش است، در قفسه کتاب هر کسی لازم است.

کتاب رمان درمانی

الا برتد
الا برتود یک کتاب‌درمانگر در مدرسه بین‌المللی زندگی است و برای خوانندگان در همه جا درمان‌های ادبی تجویز می‌کند. او نویسنده کتاب «هنر ذهن‌آمیز خواندن» و یکی از نویسندگان رمان‌ درمانی و درمان داستانی است و ادبیات انگلیسی را در دانشگاه کمبریج خوانده است. الا به طور مرتب در کتابفروشی ها و جشنواره ها در سراسر بریتانیا در مورد بیماری های خواندن و مطالعه آگاهانه سخنرانی می کند. او با خانواده اش در غرب ساسکس انگلستان زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب رمان درمانی
This appealing and helpful read is guaranteed to double the length of a to-read list and become a go-to reference for those unsure of their reading identities or who are overwhelmed by the sheer number of books in the world.
این مطالعه جذاب و مفید تضمین می شود که طول فهرست خواندنی را دوبرابر کند و به مرجعی برای کسانی تبدیل شود که از هویت خواندن خود مطمئن نیستند یا در تعداد زیاد کتاب در جهان غرق شده اند.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب رمان درمانی (لذت متن)