کتاب برای زندگی بنویس

Write for Life
ابزار خلاقانه برای هر نویسنده برنامه شش هفته هنرمندان
کد کتاب : 111026
مترجم : زهرا صفرپور
شابک : 978-6227857306
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 234
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب برای زندگی بنویس اثر جولیا کامرون

جولیا کامرون پس از کتاب پرفروش خود راه ،هنرمند خلاقیت و گفتگو در مورد هنر را به جهان آموزش داده .است اکنون در این کتاب برای زندگی ،بنویس او به یکی از موضوعاتی می پردازد که بیش از همه به قلب و روح او نزدیک است هنر نویسندگی و تمرین و ممارست در آن.
طی مطالبی که برای شش هفته در نظر گرفته شده اند کامرون خوانندگان را با دقت و گام به گام در یک فرآیند خلاق هدایت می کند.
این کتاب که جدیدترین اثر از مجموعه راه هنرمند به حساب می آید مراحل زیر را شامل می شود ابزاری نوین معرفی می کند که برای هر روز سهمیه ای در نظر میگیرد و توسط روش های قدرتمند و واقع گرایانه گسترش می یابد . در مسیری که از آغاز به نوشتن تا معلق ماندن برخورد و مقاومت در برابر شک و تردید مهلتها و دیوانه سازها کمین کرده اند خواننده را به روشی کاملا خلاقانه هدایت و راهنمایی می کند.
صرف نظر از این که در حال کار بر روی چه پروژه ای ،هستید از داستان تا شعر نمایشنامه استندآپ فیلمنامه یا موسیقی این کتاب به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید. کامرون با تجربه ای که از یک عمر نگارش و نویسندگی به دست آورده است ابزاری عملی برای شروع پیگیری و اتمام پروژه ی نویسندگی برای خوانندگان مهیا می کند.
خواندن کتاب برای زندگی ،بنویس به تمام نویسندگانی که برنامه راه هنرمند را به اتمام رسانده اند و در پی ادامه ی این سفر خلاق هستند یا برای نویسندگانی که به تازگی قلم بر صفحه گذاشته اند از ضروریات به حساب می آید.

کتاب برای زندگی بنویس

جولیا کامرون
جولیا کامرون نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس، فیلمساز و آهنگساز آمریکایی است. وی که همسر سابق مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور آمریکایی و خواهر جیمز کامرون کارگردان فیلم تایتانیک نیز هست بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب راه هنرمند است که میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته و ترجمه‌ی فارسی آن نیز با استقبال خواننده‌ی ایرانی رو به رو شده است. کتاب‌های جولیا کامرون بیشتر به صورت راهنما و همراه با تمرینات عملی برای رفع مانع خلاقیت ارائه شده و به زبان ساده و گام به...