کتاب کهن الگوهای زنان امروزی

Archetypes: Who Are You?
کد کتاب : 111138
مترجم :
شابک : 978-6229783832
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 332
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب کهن الگوهای زنان امروزی اثر کارولین میس

در کتاب «کهن الگوهای زنان امروزی» نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، کارولین میس، به دنیای کهن الگوها می پردازد، که بیش از 25 سال موضوع کار او بوده است. کهن الگوها الگوهای رفتاری جهانی هستند که پس از کشف، به شما کمک می کنند خود و جایگاه خود را در جهان بهتر درک کنید. به طور خلاصه، دانستن کهن الگوهای شما می تواند زندگی شما را متحول کند.
در صفحات این کتاب، میس در مورد ده کهن الگوی اولیه که در جامعه امروزی پدیدار شده اند می نویسد: مراقب، هنرمند/خلاق، مد لباس، روشنفکر، ملکه/مجری، بینا، ورزشکار و سالک معنوی. در هر فصل، او یک کهن الگوی فردی را توضیح می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه تکامل یافته است و سپس با جزئیات شگفت‌انگیزی ویژگی‌های منحصربه‌فرد، لطف‌های تعیین‌کننده، چالش‌های زندگی، و سایر اطلاعات را بیان می‌کند تا به شما کمک کند بفهمید که آیا جزئی از این خانواده کهن‌الگو هستید یا خیر.
یادگیری اینکه کدام کهن الگوها شما را به بهترین شکل توصیف می کنند، تازه شروع کار است. سپس می‌توانید از این دانش برای تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در مورد همه چیز، از شغل گرفته تا روابط، استفاده کنید و از تله‌های رایج تیپ شخصیتی خود اجتناب کنید و در عین حال نقاط قوت خود را افزایش دهید.

کتاب کهن الگوهای زنان امروزی

کارولین میس
کارولین میس (متولد 1952) نویسنده آمریکایی کتابها و نوارهای صوتی بی شماری است، از جمله این تعداد پنج کتاب برتر نیویورک تایمز: آناتومی روح (1996)، چرا مردم شفا نمی یابند و چگونه می توانند (1998)، قراردادهای مقدس ( 2002)، اعمال نامرئی قدرت (2004)، ورود به قلعه (2007)، و مخالفت با جاذبه (2009). جدیدترین کتاب او ، Archhetypes: Who are you؟ در سال 2013 منتشر شد. او خود را به عنوان یک شهود پزشکی و یک عارف توصیف می کند.