کتاب به افکار بهتری فکر کن

Think Better Thoughts
100 تصور منفی که مانع استعدادهای تو هستند و چگونگی از بین بردن آنها
  • 15 % تخفیف
    140,000 | 119,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 111215
مترجم :

شابک : 978-9642334582
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب به افکار بهتری فکر کن اثر تیبو موریس

وقت آن رسیده است که باورهای ناتوان کننده را با باورهای توانمندتر جایگزین کنید و زندگی خود را در این فرآیند بهبود بخشید.

نویسنده و مربی، «تیبو موریس»، از شما می‌خواهد که به افکار قوی‌تر و بهتر فکر کنید. در آخرین کتاب او، شما با 100 فرض منفی آشنا خواهید شد که اغلب به صورت ناخودآگاه، شما را از طراحی یک زندگی رضایت بخش تر باز می دارد.

به طور خاص، در کتاب « به افکار بهتری فکر کن » متوجه خواهید شد:

چرا اغلب احساس می کنید که به اندازه کافی خوب نیستید (و چه کاری باید در مورد آن انجام دهید)
چگونه ترس شما از از دست دادن بر علیه شما کار می کند
چرا سخت گرفتن با خودتان کارساز نیست (و در عوض چه کاری باید انجام دهید)
چگونه یک رابطه سالم با پول ایجاد کنیم (و در نتیجه بیشتر از آن بهره ببریم)
کتاب « به افکار بهتری فکر کن » راهنمای خواندنی شما برای برنامه ریزی مجدد ذهن، داشتن افکار قدرتمندتر و ایجاد تغییرات پایدار در زندگی شماست.

کتاب به افکار بهتری فکر کن

تیبو موریس
تیبو نویسنده بیش از 20 کتاب از جمله پرفروش ترین کتاب‌های آمازون، "مربی خودت باش" است که نزدیک به 200000 نسخه فروخته است و به بیش از 10 زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. ماموریت تیبو کمک به مردم عادی برای دستیابی به نتایج خارق العاده است. اگر کتاب‌های کاربردی و الهام‌بخش ساده را دوست دارید و متعهد به بهبود زندگی خود هستید، کار او را دوست خواهید داشت.
قسمت هایی از کتاب به افکار بهتری فکر کن (لذت متن)
بسیاری از مردم قبل از اقدام منتظر رسیدن انگیزه هستند. انجام کاری که از آن لذت می برید مطمئنا مهم است، اما این غیرواقعی است که از خودتان انتظار داشته باشید که همیشه انگیزه داشته باشید. اعتقاد به این که باید قبل از عمل به آن علاقه داشته باشید، «استدلال عاطفی» نامیده می شود. اثبات اینکه چقدر این طرز فکر ناقص است، آسان است. به عنوان مثال، بیایید به مفاهیمی مانند انضباط یا شجاعت نگاه کنیم. اگر قبل از انجام هر کاری مجبور بودیم انگیزه داشته باشیم، دیگر نیازی به نظم و شهامت نبود. هدف نظم و انضباط این است که خودمان را برای انجام کارهایی که تمایلی به انجام آن ها نداریم، آموزش دهیم. و تعریف شجاعت انجام کاری است که از آن می ترسیم (و حوصله انجام آن را نداریم). در حقیقت، انگیزه اغلب از عمل ناشی می شود. به همین دلیل به جای اینکه امیدوار باشیم قبل از عمل کردن الهام بگیریم، بهتر است وارد عمل شویم تا انگیزه بیشتری ایجاد کنیم. شاید متوجه شده باشید که هر چه بیشتر فعال باشید، انگیزه و انرژی بیشتری خواهید داشت. برعکس، اگر تابه حال احساس غمگینی یا افسردگی کرده باشید، می دانید که انگیزه دادن به خودتان برای انجام هر کاری، از جمله کارهای ساده، چقدر سخت است. بنابراین، به جای اینکه امیدوار باشید الهام بگیرید، با ایجاد روال هایی که به شما امکان می دهد فورا وظایف خود را انجام دهید، روی ایجاد شتاب کار کنید. هر روز با انجام یک کار کوچک شروع کنید. نکته کلیدی این است که در طول زمان شتاب ایجاد می کنید. هرچه بیشتر به طور مداوم عمل کنید، انگیزه بیشتری خواهید داشت.