کتاب کیمیا و سنگ قصه گو

Kimia et le caillou conteur conte d'iran
کد کتاب : 111627
شابک : 978-6007721599
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب کیمیا و سنگ قصه گو اثر کلر ژوبرت

قصه­‌گوی سفیدموی روستا آن روز فقط برای یکی از بچه­‌ها داستان تعریف می­‌کند و ماجرای تارا – دختر بازرگان ثروتمند اما تنهایی – را می‌­گوید که مریض شده و حکیم­‌ها در درمان او ناتوان مانده­‌اند. فقط کیمیا دختر روستایی می‌­داند درد واقعی تارا چیست و برای درمان او و گرفتن جایزه‌­ی تعیین‌شده، به خانه‌­ی آنها می‌­رود. اما گرفتار مشکل بزرگی می­‌شود که هرگز تصورش را هم نمی‌­کرده.
«کیمیا و سنگ قصه‌­گو» علاوه‌­بر کمک به روان‌خوانی کودکان، آنها را با فرهنگ اصیل ایرانی و سبک قدیمی زندگی در کشور بزرگ ما آشنا می‌­کند. تصاویر زیبای این کتاب برگرفته از معماری و سنت و فرهنگ پوشاک فراموش شده‌­ی ماست و کودک، با هر بار مطالعه، نکات جدیدی را در این زمینه یاد می­‌گیرد. همچنین، سنت زیبای قصه­‌گویی در این اثر به زیبایی به نسل جدید معرفی شده ­است.
شخصیت­ کیمیا کارکردهای امروزی هم دارد: او مهارت حل مسئله و کنترل استرس را به شکلی ظریف به مخاطب خود نشان داده و کودکان را با این دو مهارت مهم که باعث ارتقای رضایت‌مندی آنان از زندگی می‌­شود، آشنا می‌­سازد.

کتاب کیمیا و سنگ قصه گو

کلر ژوبرت
کلر ژوبرت (Claire Jobert) نویسنده و تصویرگر، در ماه مه 1961 در پاریس به دنیا آمد. وی در یک خانواده مسیحی بزرگ شد. او در نوزده سالگی به اسلام گروید و هنگام ازدواج به ایران مهاجرت کرد. کلر ژوبرت دارای مدرک لیسانس در علوم آموزشی است.او خودش داستان هایش را تصویر می کشد. با نگاهی گذرا به آثار او، می توانید به راحتی مشغله های او را با موضوعاتی چون ایمان و دین، هویت، روابط کودکان با محیط اطراف خود و غیره درک کنید. بیشتر آثار این نویسنده برای کودکان در سنین ابتدایی است.