کتاب مغز سبک مغز

The Idiot Brain
یکی از متخصصان مغز و اعصاب برایتان توضیح می دهد که واقعا در سرتان چه می گذرد
کد کتاب : 111778
مترجم :
شابک : 978-6227124514
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مغز سبک مغز اثر دین برنت

دکتر دین برنت دکترای علوم اعصاب، مدرس مجرب، وبلاگ نویس برای گاردین و سایر نشریات رایج، و در حال حاضر نویسنده پرفروش بین المللی اولین کتاب خود به نام «مغز سبک مغز» است.
«مغز سبک مغز» از این جهت غیرعادی است که دین برنت در واقع قصد نداشت کتابی بنویسد اما به دنبال تلاش‌های بسیار محبوبش در وبلاگ نویسی به او این فرصت داده شد. برخلاف بسیاری از آثاری که مغز را خارق‌العاده و منحصربه‌فرد دانسته‌اند، او آن را اندامی خطاپذیر، بی نظم و آشفته می نامد و با اشاره به برخی از اشتباهات فاحش آن و پیامدهایش برای انسان، مغز را علاوه بر تحسین‌برانگیز بودن، ابله و سبک‌مغز می‌داند. دین برنت در کتاب مغز سبک مغز، به بسیاری از کارهای مضحک مغز ابله ما و تاثیری که بر زندگی روزمره ما می گذارند می پردازد. کتاب دین برنت، توری سرگرم کننده به دنیای مغز و مملو از اطلاعات علمی آمیخته با بیانی طنز است که باعث می شود درک بهتری از رفتار و اعمال خود داشته باشید و از شما در برابر مزخرفات روزافزون عصب شناختی مبنتی بر مغز در دنیای مدرن محافظت می کند.

کتاب مغز سبک مغز

دین برنت
دین برنت یک متخصص علوم اعصاب، یک مدرس و مدرس مجرب، و یک وبلاگ نویس/همکار منظم برای گاردین و سایر نشریات است. نویسنده کتاب‌های «مغز احمق» و «مغز شاد»، در برنامه‌های هوای تازه NPR، The Current از CBC، NewsTalk ایرلند و پلتفرم‌ها و نشریات بی‌شماری در بریتانیا ظاهر شده است . دین برنت در حال حاضر یک دانشیار پژوهشی (افتخاری) در دانشکده روانشناسی دانشگاه کاردیف است. او با همسرش، دو فرزندشان و یک بچه گربه نگران کننده روانی به نام پیکل در کاردیف زندگی می کند.