کتاب لطفا به من نخندید

Please Stop Laughing at Me
کد کتاب : 1118
مترجم :
شابک : 978-600-188-143-5
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

معرفی کتاب لطفا به من نخندید اثر جودی بلانکو

کتاب لطفا به من نخندید، اثری نوشته ی جودی بلانکو است که نخستین بار در سال 2003 منتشر شد. در حالی که بچه های دیگر درباره ی رقص ها، اولین بوسه ها و کالج رویاپردازی می کردند، جودی تلاش می کرد راهی پیدا کند تا بدون مورد اذیت و آزار قرار گرفتن از طرف قلدرها، از راهروی مدرسه به کتابخانه برود. این شرح حال قدرتمند و فراموش نشدنی به موضوعی بسیار مهم می پردازد: این که چگونه یک کودک، توسط همکلاسی هایش از دبستان تا دبیرستان، از دنیای پیرامون خود طرد شد و حتی مورد سواستفاده ی جسمی نیز قرار گرفت. کتاب لطفا به من نخندید، نگاهی بدون تعارف به معنای واقعی بیگانه بودن است و نشان می دهد چگونه ممکن است حتی مهربان ترین پدر و مادرها هم به درستی آن را درک نکنند، این که چرا مدارس اغلب در جلوگیری از وقوع چنین مسائلی ناموفق هستند و چگونه جامعه ی سلامت روان نتوانسته به درک درستی از مسئله ی زورگویی برسد و آن را به خوبی مدیریت کند.

کتاب لطفا به من نخندید

جودی بلانکو
جودی بلانکو، زاده ی سال 1964، نویسنده ای آمریکایی است. او که به دبیرستان کارل سندبرگ می رفت، در طول تحصیل در آن جا تحت تأثیر مسئله ی قلدرها و آزار و اذیت های مختلف قرار گرفت.بلانکو اکنون به عنوان متخصص و فعال در عرصه ی آزار و اذیت کودکان در ایالات متحده بسیار شناخته شده است.او به مدارس مختلف می رود و برای کمک به وضعیت بچه های مورد آزار و اذیت، فعالیت می کند. کارهای بلانکو محدود به آمریکا نیست و او در کشورهای مختلفی سخنرانی کرده است.
نکوداشت های کتاب لطفا به من نخندید
Shocking, moving and inspiring.
شوکه کننده، تکان دهنده و الهام بخش.
Barnes & Noble

This vivid story will open your eyes to harsh realities.
این داستان برانگیزاننده، چشمانتان را به روی حقایقی تلخ خواهد گشود.
Amazon Amazon

A courageous and honest memoir.
شرح حالی شجاعانه و صادقانه.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب لطفا به من نخندید (لذت متن)
احمقانه است. چرا ترسیده ام؛ طوری رفتار می کنم که انگار این اولین مهمانی رسمی عمرم است. خدایا، من مهمانی های زیادی برای سران مملکت برگزار کرده ام. من نه تنها معمولا با افراد واقعا مهمی رفت و آمد می کنم و گفتگوهای جالبی انجام می دهم، بلکه خیلی اوقات مسئول چنین گردهمایی هایی هستم و باید کنترل کنم که همه ی جزئیات به درستی پیش برود. این گردهمایی در مقایسه با آن مراسم ها، هیچ است. با این حال من هنوز این جا هستم، در یک ماشین کرایه ای در پارکینگ هتلی در اطراف شیکاگو، جایی که در آن بزرگ شده ام و از رفتن به مهمانی ای در شهر خودم می ترسم. واقعا خنده دار است.

نمی توانی کسی را که در این زندگی هستی، انتخاب کنی اما می توانی انتخاب کنی که به چه چیزی تبدیل بشوی.

سخت ترین بخش مطرود بودن، عشقی نیست که دریافتش نمی کنی بلکه عشقی است که می خواهی بدهی اما خواهانی ندارد.