کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی

Death by Dumpling: A Noodle Shop Mystery
کد کتاب : 111882
مترجم :
شابک : 978-6225667273
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی اثر ویوین چن

به رستوران ما خوش آمدید، جایی که غذای چینی ای وجود دارد که باید برای آن بمیرید. . .

آخرین جایی که لانا لی فکر می کرد در نهایت به آن برگردد: به رستوران خانوادگی اش. اما پس از یک جدایی بی‌رحمانه و بیرون رفتن دراماتیک از محل کار، او به این نتیجه می‌رسد که کمک به میزهای انتظار بهترین گزینه برای سرهم کردن زندگی‌اش است. حتی اگر این به معنای تحمل کردن مادرش باشد، مادری که در یافتن شوهر برای او مرده است.

زندگی عاشقانه لانا به زودی بهم می ریزد، زمانی که مدیر دارایی رستوران، آقای فنگ، مرده است - پس از تحویل پیراشکی از هو لی. اما چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد وقتی همه کارکنان از آلرژی شدید و خطرناک آقای فنگ به صدف می‌دانستند؟ اکنون، در حالی که کل رستوران مظنون به قتل هستند و رسانه‌های محلی در جنون غذا خوردن هستند - این به لانا بستگی دارد که بفهمد چه کسی پشت فرمان قاتل فنگ است. . . قبل از اینکه نوبت خودش برسد.

کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی

ویوین چن
ویوین چندر کلیولند، اوهایو به دنیا آمد و بزرگ شد، جایی که در خانه‌ای با نژادهای مختلف بزرگ شد و تجربه‌های فرهنگی بسیار جالبی را ایجاد کرد. او عشق خود را به کتاب و کلام مکتوب در سنین پایین در حین نوشتن داستان های کوتاه درباره همکلاسی هایش در مدرسه ابتدایی یافت. در حال حاضر، او در کنار فاکس تریر اسباب‌بازی‌اش می‌نویسد که از نشستن در جای دیگری امتناع می‌کند. وقتی ویوین نمی‌نویسد، از رفتن به رستوران‌های محلی آسیایی، خوش‌گذرانی در کتاب‌فروشی و جستج...
نکوداشت های کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی
Thoroughly entertaining... A fun and delicious read!
کاملا سرگرم کننده... کتابی بامزه و خوشمزه!
RT Book Reviews

Cozy fans rejoice!
طرفداران آثار دنج خوشحال می شوند!
Suspense Magazine

قسمت هایی از کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی (لذت متن)