کتاب دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز

Artists: Their Lives and Works
کد کتاب : 111890
مترجم :
شابک : 978-6008269960
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز اثر آنجلا ویکلز

کتاب « دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز» نوشته « آنجلا ویکلز» توسط نشر سایان منتشر شده است.
این کتاب هنری شامل بیوگرافی روشنگرانه هنرمندان همراه با تکثیر قابل توجه آثار هنری معروف آنها می باشد. با اوایل رنسانس شروع کنید و جنبش های هنری را در طول قرن ها دنبال کنید تا برخی از شناخته شده ترین هنرمندان زنده امروزی را دنبال کنید.

کاوشی باشکوه از افراد تعیین کننده دنیای هنر، از جمله پیشگامانی مانند جوتو و یان ون ایک، بزرگانی مانند لئوناردو داوینچی و رافائل، و رویاپردازانی مانند فریدا کالو و هوکوسای.

کتاب «دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز» با فرمت بزرگ مملو از اطلاعات و تصاویر کلاسیک مورد علاقه شما قرار خواهد گرفت. هر فصل، نقاشان مربوطه آن سال‌ها را با فهرست راهنمای خاص خود نشان می‌دهد. در بخش‌هایی که شامل جدول‌های زمانی و پانل‌های حقایق است، بینش باورنکردنی از دنیای هنر، زندگی گذشته هنرمندان و دیدگاه‌ها و تکنیک‌های آن‌ها را در مورد زمینه تاریخی جنبش‌های هنری بخوانید. داستان های غیر متعارف زندگی هنرمندان، از جمله تأثیرات، پیشرفت ها، دوستی ها، عشق ها و رقابت های آنها را کشف کنید.

کتاب دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز

آنجلا ویکلز
آنجلا ویکلز (متولد: 10 نوامبر 1952، آمریکا) نویسنده و ویراستار برنده جایزه، به خاطر كتاب های پر جنب و جوش و جذاب خود كه كودكان بارها و بارها می خوانند، مشهور است از جمله "کتاب بزرگ دایناسورها" و چندین كتاب در مجموعه "سؤال زمان". او در ارائه اطلاعات به روشی ساده و سرآمد برتری دارد.