کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

21 Days to Find Success and Inner Peace
  • 15 % تخفیف
    90,000 | 76,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 111952
مترجم :

شابک : 978-9642334698
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 114
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز اثر وین دایر

فرقی نمی‌کند در چه سنی تصمیم گرفته‌اید آگاهانه در مسیر زندگی قرار بگیرید. در واقع، برای گرامی داشتن این تصمیم، لازم است دیگر به فرصت‌های ازدست‌رفته فکر نکنید. این کتاب شما را به پیروی از اصولی فرا می‌خواند که روحتان را به سمت آن‌ها هدایت کرده است. در واقع وین دایر (Wayne Dyer) می‌خواهد به شما یاد بدهد که قلبتان را به تجربه‌های تازه باز کنید تا بیش از پیش پذیرای روزهای خود باشید.

کتاب "رسیدن به موفقیت و آرامش درونی در 21 روز" نکات زیادی را آموزش می‌دهد که همگی در خصوص تغییر دیدگاه و تبدیل ذهن شما به خودپذیرشی‌ترین و بازترین شکل مورد بررسی قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، پی بردن به هر چیزی که وجود دارد، به شما راهی به سوی معجزه‌ها باز می‌کند. اگر همیشه منتظر تغییر ناگهانی و تحولات عجیب و غریب هستید، به این نکته فکر کنید که همانطور که والت ویتمن، شاعر انگلیسی معروف، می‌گوید: "برای من هر اینچ مکعب فضا یک معجزه است." داشتن ذهن باز و بی‌تعصب و دوست داشتن چیزهای اطرافتان به شما کمک می‌کند تا آرامش بیشتری را در زندگی تجربه کنید.

یکی از آموزه‌های دیگر این کتاب این است که ذهن خود را به ایده‌های معنوی باز کنید و در برابر تلاش ذهنی برای به تعویق انداختن کارها مقاومت کنید و اجازه ندهید حس بدبینی به قلمرو آگاهی شما نفوذ کند. همچنین این کتاب بیان می‌کند که اشتیاق به زندگی و عشق به دنیای اطراف شما می‌تواند حس عمیقی از آرامش و خوشی را به شما بخشیده و بهترین نسخه از خودتان را تجربه کنید.

وین دایر در کتاب "رسیدن به موفقیت و آرامش درونی در 21 روز" به شما یاد می‌دهد که مفهوم شکست وجود ندارد، بلکه شما همیشه در حال تجربه و یادگیری از تجربیات مختلف هستید. بنابراین بهتر است احساس گناه را کنار بگذارید تا جریان زندگی مانند رودخانه‌ای جاری و پویا پیش برود و از آن بهره‌برداری کنید. این کتاب با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری توسط انتشارات جزیره‌ی کتاب منتشر شده است.

کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

وین دایر
وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) زاده ۱۰ مه ۱۹۴۰ - درگذشته ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵) نویسنده کتاب های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.[۱] در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.وین دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در شهر دتروی...