کتاب راهنمای پدینگتون بودن

How to Be More Paddington
کتابی سرشار از مهربانی
کد کتاب : 112102
مترجم : حسام حامی
شابک : 978-6222544294
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای پدینگتون بودن اثر مایکل باند

کتاب « راهنمای پدینگتون بودن» " کتابی سرشار از مهربانی " نوشته « مایکل باند» به همت نشر میلکان منتشر شده است.
پدینگتون به دلایل زیادی محبوب است، اما معصومیت، مهربانی و شوخ طبعی او به عنوان یک چراغ امید برای همه ما می درخشد. از آن لحظات زیبا در این مجموعه از سخنان گرم او در مورد دوستی، خانواده، عشق، خنده ... و همه چیز در این بین لذت ببرید.
خرس پدینگتون تلالوئی از شادییست. خوب، خنده دار و همیشه مهربان. همراه با کتاب راهنمای پدینگتون‌ بودن که سرشار از کلمات گرم در مورد دوستی، خانواده، عشق، خنده و… است، نگاه منحصر به فرد و جهانی پدینگتون را در مورد زندگی کاوش کنید. پدینگتون ما را یاد شادی و آرامش می اندازد. او بامزه و دلنشین و خیرخواه است و از همه ی این ها مهم تر در هر موقعیتی که قرار می گیرد، مهربانی را از یاد نمی برد، چه زمانی که به لندن می رسد و قلب خانواده ی برون را به دست می آورد، چه زمانی که به همسایه های آن ها کمک می کند. پدینگتون همیشه سعی می کند به دیگران خوبی کند حتی اگر گاهی ناخواسته به راه سختی قدم بگذارد یا اتفاق های بدی برای او بیفتد!

کتاب راهنمای پدینگتون بودن

مایکل باند
توماس مایکل باند، زاده ی 13 ژانویه ی 1926 و درگذشته ی 27 ژوئن 2017، نویسنده ای انگلیسی بود.باند در نیوبری برکشایر به دنیا آمد و در شهر ردینگ بزرگ شد. او تحصیلات را در سن 14 سالگی کنار گذاشت، در حالی که والدینش اصرار داشتند که او به دانشگاه برود. باند در آستانه ی شروع جنگ جهانی دوم، یک سال در دفتر یک وکیل کار کرد و بعد از آن به عنوان دستیار بخش مهندسی در شبکه ی بی بی سی مشغول به فعالیت شد.او، نویسندگی را در سال 1945 آغاز کرد و اولین داستان کوتاهش را به مجله ای در لندن فروخت.مایکل باند در لندن ...