کتاب آن ماری الهه زیبایی

Anne-Marie la Beaut
کد کتاب : 112440
مترجم :
شابک : 978-6229453445
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 84
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب آن ماری الهه زیبایی اثر یاسمینا رضا

یاسمینا رضا به عنوان یکی از نویسندگان برجسته تئاتر و نمایشنامه نویسی شناخته می‌شود. او در دهه‌ی ۱۹۷۰ میلادی متولد شد و آثار خود را به زبان های مختلف نوشته و اجرا کرده است. یاسمینا رضا نمایشنامه‌های متعددی نوشته است که به شکل مستقل یا توسط گروه‌های تئاتری مختلف به تجسم درآمده‌اند. آثار او معمولا مسائل اجتماعی، فرهنگی و روان‌شناختی را مورد بررسی قرار می‌دهند و در اجراهای تئاتری به تعامل با تماشاگران می‌پردازند.
کتاب « آن ماری الهه زیبایی» نوشته « یاسمینا رضا» توسط نشر هوما منتشر شده است.
آن ماری، صدای سرکوب ناپذیر داستان می گوید: "من از شوهرم خسته شده بودم، اما می دانید، بی حوصلگی بخشی از عشق است." او بیشتر در اینجا از دوست و همکار مشهورتر خود، هنرپیشه فرانسوی ژیزل فایول صحبت می کند که کار خود را در سایه او گذرانده است. او می افزاید: "زندگی من تقریبا یک دلتنگی بود." رمانی بسیار کوتاه با قدرت و طنین بسیار طولانی‌تر، آن ماری زیبا، یک عمل خاطره انگیز عمیق و تکان دهنده است، ارزیابی واضحی از ماهیت سخت شهرت، تأملی در مورد پیری - و یک کاوش شگفت انگیز و کمیک در مورد ناتوانی های انسانی. خلاصه یک کلاس تامل برانگیز دیگر در نحوه اجرای زندگی توسط یاسمینا رضای بی همتا.

کتاب آن ماری الهه زیبایی

یاسمینا رضا
یاسمینا رضا (به فرانسوی: Yasmina Evelyne Agnes Reza) (زادهٔ ۱ مه ۱۹۵۹ در پاریس) نمایشنامه‌نویس، بازیگر، رمان‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس فرانسوی و برنده جایزه‌های بسیار است.پدرش ژان رضا نیمه ایرانی، نیمه روس و نوازنده غیرحرفه‌ای پیانو و مادرش اهل مجارستان (بوداپست) و نوازنده ویلن بود. پدر و مادرش هر دو یهودی‌الاصل (پدرش ایرانی-روس و مادرش مجارستانی) بودند. یاسمینا در مدرسه «سنت کلود»، دانشگاه «نانتر» و «اکول ژاک لوکوک» تحصیل کرد...