کتاب می خواهم دوباره رشد کنم

I Wanna Grow Up Once Again
کد کتاب : 112653
مترجم :
شابک : 978-6227857238
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 342
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب می خواهم دوباره رشد کنم اثر سامیت گوئل

این کتاب یک سفر درونی است که زندگی شما را تا به این لحظه مورد کند‌وکاو قرار می‌دهد و برای انتخاب آگاهانه‌ی مسیر آینده‌‌تان راهنمایی‌های ارزنده‌ای به شما پیشنهاد می‌کند. درحقیقت، با گشودن کتاب و خواندن اولین سطرهای آن به مکث و تأمل درباره‌ی احساسات و افکار خود فراخوانده می‌شوید. پس چه بهتر که از همین حالا سفر هیجان‌انگیز خود را به باور‌ها، الگوها و رویاهایتان آغاز کنید.
کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم (I Wanna Grow Up Once Again)، نوشته‌ی سامیت گوئل (Sumit Goel) برگرفته از تجربیات و زندگی نویسنده است که با هدف آگاهی‌بخشی به شما نوشته شده تا اولین گام‌ها را برای بررسی وضعیت زندگی خود بردارید. گوئل معتقد است زندگی به معنای زنده ماندن در طوفان نیست، بلکه رقصیدن زیر باران است. پس در هر لحظه از عمر باید غم یا شادی را تجربه کرد و درباره‌ی پیشامدهای گوناگون در زندگی به پذیرش رسید.
بنابراین، لازم است پیش از هر اقدامی بدانید زندگی همیشه طبق برنامه‌ و خواست شما پیش نمی‌رود. این دیدگاه به شما کمک می‌کند حتی اتفاقات ناگوار را هم به چشم درس‌های ارزشمند زندگی ببینید. کافی است اجازه ندهید ترس بر فضای ذهن شما مسلط شود. چراکه درس گرفتن از گذشته و سازگاری با شرایط زمان حال، می‌تواند شور و شوق شما را برای ادامه‌ی مسیر بیشتر کند.
به بیان دیگر، از همان نقطه‌ای که درمی‌یابید باید چه چیزی را رها کنید و چه چیزی را به دست بیاورید، تغییر در زندگی آغاز می‌شود. کافی است الگوهای کهنه را بشکنید و برای زندگی‌تان طرحی تازه داشته باشید.
در مسیر کشف خودتان، حفظ انگیزه و امید توشه‌های مهم همراه شما خواهند بود و کمک می‌کنند نیروی الهام را از سرچشمه‌ی اصلی‌ آن، که درون خود شماست، دریافت نمایید. درواقع فرمول خاص سامیت گوئل برای رشد فردی شما کمی درون‌نگری برای رسیدن به خودشناسی است.

کتاب می خواهم دوباره رشد کنم