کتاب مرگ موهبت الهی

Death; An Inside Story
  • 15 % تخفیف
    270,000 | 229,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ترنگ ترنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 112789
مترجم :
شابک : 978-6227741681
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 358
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مرگ موهبت الهی اثر ساد گرو

سادگرو یک یوگی و عارف اهل هند بود که در آثارش به موضوعات عرفانی و الاهی نیز پرداخت. او تأثیر زیادی از اندیشه‌های عرفانی و فلسفی در آثار خود دارد. اندیشه‌های عرفانی در آثار او نمایان است و این نشان از عمق دینی و معنویت در ذهنیت و اندیشه‌های او دارد.
سادگرو در بسیاری از آثارش به پرسش‌های معنوی و انسانی می‌پرداخت و در تلاش برای درک عمق معنوی انسان و وجود الاهی بود. او از اصول و ارزش‌های دینی و معنوی استفاده می‌کرد تا ابعاد عمیق تری از انسان و وجود را برجا آورد. از طریق آثارش، او به تأمل در موضوعاتی چون مرگ و معنای وجود انسان پرداخت و این نشان از علاقه و تأثیر عرفانی در اندیشه‌های او است.
به طور کلی، سادگرو نه تنها یک نویسنده بزرگ بلکه یک فیلسوف و متفکر نیز بود که اندیشه‌های عرفانی و معنویت در آثارش جایگاه ویژه‌ای دارند و او را به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته ادبیات و فلسفه می‌شناسند.

کتاب مرگ موهبت الهی

ساد گرو
جاگی واسودو (Jaggi Vasudev‎؛ زادهٔ ۳ سپتامبر ۱۹۵۷) یک یوگی و عارف اهل هند است. او هم چنین با نام سادگورو شناخته می‌شود. او موسس بنیاد ایشا که بنیادی غیر انتفاعی در جهت آموزش یوگا و آموزش در سرتاسر جهان است.سادگورو در میسور واقع در کارناتاکای کشور هند متولد شد او جوان‌ترین فرزند خانواده چهار فرزندی بود که شامل دو دختر و دو پسر بود. پدرش یک چشم‌پزشک بود و در راه‌آهن هند مشغول به کار بود و در نتیجه خانواده به طور مرتب در حال جابجایی بودند.همچنین سادگورو یک نویسنده است که ...
قسمت هایی از کتاب مرگ موهبت الهی (لذت متن)
حتی ممکن است لعن ها، فرد نفرین کننده را بکشد. اگر آن ها بلد نباشند چگونه زهری را که تولید کرده اند خارج کنند، آن زهر می تواند آن ها را بکشد یا می تواند شخص دیگری را بکشد. اجازه دهید این طور توضیح دهم، شخصی می خواهد به نیت مرگ تان شما را نفرین کند. او مقدار خاصی سیاهی در ذهن خود ایجاد می کند و آن را بیرون می دهد، اما برحسب اتفاق شما کمی دور هستید یا به نوعی برای این کار در دسترس نیستید. ممکن است شخص دیگری که تصادفا نزدیک است، آن نفرین را دریافت کند و به جای شما بمیرد. درست مانند این است که هربار با اسلحه شلیک می کنید، لزوما به شخص مورد نظر شلیک نمی کنید؛ بلکه ممکن است به یکی از تماشاچیان شلیک کنید. در واقع، اکثر اوقات این بیننده است که آسیب می بیند.