کتاب برای زندگی خود وقت بگذارید

Take Time for your life: a personal
کد کتاب : 112812
مترجم : وحیده شمس المعالی تبریزی
شابک : 978-9642925087
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب برای زندگی خود وقت بگذارید اثر شریل ریچاردسون

آیا دوست دارید زندگیتان را تغییر دهید؟ آیا مشتاق هستید که در جمع باشید؟ یا دوست دارید وقت بیشتری برای خود بگذارید؟ آیا دوست دارید مراقبت بهتری از سلامتی خود به عمل آورده، استرس خود را کاهش دهید و تعادل بیشتری در زندگی ایجاد نمایید؟ افراد از شتاب و بی قراری عصر اطلاعات به ستوه آمده اند و علاقه مند به یک زندگی با کیفیت بالاتر میباشند. زندگی ای که در آن زمان بیشتری برای خودشان و روابطشان داشته باشند و انرژی بیشتری را بر روی سلامت عاطفی، جسمی و معنوی خود اختصاص دهند.

چه شما یک مدیر اجرایی با شصت ساعت کار در هفته باشید یا یک والـد مطلقـه که برای رسیدگی به نیازهای خانواده اش تلاش می کند یا کسی که از احساس تنش رنج می برد و از نظر زمانی در مضیقه است، شما در مورد چگونگی زندگی خود حق انتخاب دارید. شما می توانید بازگشته و اولویتهای خود را مجددا ارزیابی کنید و تصمیم عاقلانه در مورد آینده بگیرید. چگونه می توانید چنین تصمیمی بگیرید؟ وقتی که برای بهبود کیفیت زندگی خود تصمیم می گیرید چه تغییراتی باید ایجاد کنید؟

کتاب برای زندگی خود وقت بگذارید

شریل ریچاردسون
شریل ریچاردسون (Cheryl Richardson) (متولد: ایالات متحده) در سال 1997 توسط خوانندگان مجله مربی حرفه ای به عنوان یکی از ده مربی برتر در آمریکا انتخاب شد.