کتاب معبد اسرارآمیز

A Tale of Sorcery...
جادوهای همیشگی 3
کد کتاب : 112832
مترجم :
شابک : 978-6222744656
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 347
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب معبد اسرارآمیز اثر کریس کالفر

زمان بریستال اورگرین به سر می‌رسد، اما وظیفهٔ مهمی او را همچنان در بر گرفته است. حدود یک سال پیش، توافقی پر از ریسک با یک مرگ را به جا آورده بود. او با شرایطی که اگر موفق به پیدا کردن و از بین بردن نامیرا نشود، زنده خواهد ماند، رضایت داده بود. اما تا کنون، هیچ نماینده‌ای از هویت یا مکان نامیرا را فاش نکرده و او را پیدا نکرده است.

موقعیت بدتر از این، این است که یک موجود وحشتناک از عمق زمین بیرون آمده و تهدیدی جدید و تاریک به تمام موجودات سیاره وارد کرده است. برای متوقف کردن این تهدید شیطانی جدید، حالا پری‌ها و جادوگران باید با یکدیگر همکاری کنند و با تمام سرزمین‌ها و قلمروها توافق بیاندازند. حتی انجمن برادری درستکاران و ارتش مردگان آن‌ها هم باید در این ماموریت عظیم شرکت کنند.

اما چیزی عجیب و غمناک اینجاست که به نظر می‌آید این تهدید جدید به نحوی با زانتوس هی‌فیلد، کیمیاگری مرموز و قدرتمند، در ارتباط است. گروه سرّی کیمیاگران مشتاق به تحقیقات بیشتری درباره این اتفاق هستند. اینجاست که علم و جادو و کیمیاگری به هم آمیخته و ماجراهای هیجان‌انگیز و مهیجی را برای خواننده به ارمغان می‌آورند. این داستان‌ها خواننده را به دنیایی از ترس و هیجان و دلهره می‌کشانند و با تداخل جذاب علم و جادو، یک تجربهٔ فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهند.

کتاب معبد اسرارآمیز

کریس کالفر
کریستوفر کالفر، زاده ی 27 می 1990، خواننده، بازیگر، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی است.کالفر در کالیفرنیا به دنیا آمد. او به دلیل موارد بسیاری از مورد آزار و اذیت قرار گرفتن در مدرسه، بخشی از تحصیلات ابتدایی خود را در خانه انجام داد. کالفر در دبیرستان، در بسیاری از برنامه های سخنرانی و مباحثه شرکت می کرد و توانست جوایز بسیاری را در این عرصه ها کسب کند. او مقام نهم مسابقه ی تفسیر دراماتیک را در کالیفرنیا و همچنین جایزه هایی را از نهادهای «باشگاه درام» و «FFA» کسب نمود. کالفر در مدرسه، رئیس با...